КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

среда, 06. фебруар 2013.

*Први дан у школи

''Деца - то су наше
сутрашње судије''

Горки


         

Шта кажу психолози?  

   Први сусрет са учионицом, учитељем и друговима са којима ће чинити одељење важан је догађај за сваког првака. Овај дан памти цела породица, али немојмо заборавити ко је главни актер ове приче. Нема суза, мама! Ово је радостан дан и не треба првачић да размишља зашто мама плаче, већ о томе шта га лепо и ново чека. Насмејано лице поносног родитеља треба да буде слика коју ће дете заувек носити у срцу.
    После свечаности коју у школи  направе старији ђаци, наш првак улази, са својим новим другарима, у учионицу. Води их учитељица или учитељ и сад имају прилику изблиза да га погледају, чују боју гласа, да осмотре своју учионицу, нове другаре и друга из клупе.
     По повратку нашег првака кући следи први и, мора се рећи, један од најважнијих задатака родитеља – поставити питања. Кроз прва питања : како је било у школи,  како се зове учитељ/учитељица, да ли има у одељењу неког кога познаје из вртића (улице, зграде), са ким седи у клупи, да ли има нешто за домаћи задатак,.. родитељ показује интересовање за оно што се дешава у школи и при том даје детету на значају ( дете схвата да је битан део породице, чим одрасли показују озбиљно интересовање за његово време, мишљење,…). Од овог, првог, дана почиње формирање навике детета да информише родитеље о дешавањима у школи.
    Верујте, када постану старији, биће вам драго што сте од првог дана постављали питања. Питате се, сада, зашто? Одговор је врло лак – кроз њихове приче о друговима, дешавањима у учионици, школи, односима које има са другима, мишљењу о другима, добијате приказ времена када дете није са вама, а дете у вама види одличног слушаоца. Ова навика доноси растерећење и мању бригу када ваш првак оде у више разреде, уплови у воде пубертета,… И даље ће причати  ( бар већи део) онога што се дешава око њега, а тада ћете бити захвални себи што сте од прваг дана школе имали стрпљења да питате и слушате оне све појединости једног школског дана ( Марија је имала плаву машну на хаљини; Јанко је рекао да његов тата зна да вози брод; за ужину је било парче хлеба овооолико дебело и пуно паштете па нисам могао да све поједем; Лаза је јурио Ацу па су пали и учитељица их је обоје казнила; У сали за физичко има црна рупа на поду, Немам ништа за домаћи само 23.страну из математике и да препишем ову песмицу, обојим сличицу за енглески, улетео је врабац кроз прозор учионице па смо га јурили, па је Јована пала и преко ње ја , али нисам плакала, Славица има исту гумицу и свеску као ја, онај из другог разреда,…, учитељица има шарени ланчић, Маја је стално тужна, Петар се увек шутира када играмо фудбал,…. и тако у недоглед) .

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.