среда, 13. март 2013.

*Математичке игрице и пузле

''Игра ми је храна, игра ми је пиће.
Леп сам са свих страна. Ја сам људско биће!
Љубивоје Ршумовић

Завршисмо неколико тежих писмених вежби. Били сте одлични!  Да се ми поново вратимо игрицама. Јасно вам је да ће то бити едукативне игрице које одговарају вашем узрасту. Ако сте савладали таблицу множења, можемо прећи на увежбавање таблице дељења. Ево неколико таквих игрица!

Поред сваког задатка налази се троуглић-стрелица на који треба кликнути , а затим одабрати тачно решење. Када решите све задатке, кликните на опцију      provjeri odgovore 
Можете и да поновите  вежбу.

За вас сам пронашла јш једну занимљиву игрицу:
Изабери и кликни на знак који одговара Сунђер Бобовом задатку

А, ево и неколико пузли:

И, на крају,

СРЕЋНО!

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.