субота, 15. јун 2013.

*Тата, погледаj!

''Ja sam samo jedan od mnogih. No, ja sam samo jedan. Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto. Zbog toga što ne mogu učiniti sve, neću odbiti učiniti nešto što mogu. '' (Edward Everett Hale)
(Na Facebook-u objavili Nikola Ciric i Suzana Radivojevic)
  Mladic od dvadesetak godina sedi sa svojim ocem u vozu. Pored njih sedi mladi par. "Tata pogledaj kako je lepo ovo drvece, kako brzo prolazi pored nas!!! Tata, gledaj oblake kako su beeli, hahaha, joj gledaj kako je lepa trava!"    Otac ga je gledao sa ljubavlju a mladi par je sa sazaljenjem posmatrao detinjasto ponasanje ovog odraslog coveka i na kraju upita oca "Zasto ne odvedete sina kod doktora ili kod psihijatra?" Covek se nasmesi i blago im rece : "Upravo se i vracamo od doktora. Moj sin je rodjen slep i pre nekoliko nedelja mu je vracen vid. Danas je pusten iz bolnice i idemo kuci" 


   Ne dozvolite da vam jezik bude brzi od pameti. Dragi prijatelji, zivot je mnogo vise od onoga sto se vidi na prvi pogled! Zavirite u sustinu i u svoje srce. Potrudimo se da danas postanemo bolji ljudi! Lep dan vam zelim, drugari!
 (nepoznati autor)



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.