петак, 20. март 2020.

* ПЕТАК, 20.3.2020 - МАТЕМАТИКА ЗА 1. (Научили смо) И 3. (Нормалне и паралелне праве) РАЗРЕД


ПРВИ РАЗРЕД

Прваци,
настављамо утврђивање наученог. Осим емисије на ТВ3 урадите у вашим уџбеницима стране 54. 55. Сликајте и пошаљите ми. Можда вам неки задатак неће бити јасан. Слободно ми јавите. Објаснићемо. Имамо цео викенд на располагању.



ТРЕЋИ РАЗРЕД

Трећаци, 
данас обнављамо о паралелним и нормалним правама. Урадите задатке на странама:  52,  53,  54,  55. Сликајте своје радове и пошаљите ми! Можда вам неки задатак неће бити јасан. Слободно ми јавите. Објаснићемо. Имамо цео викенд на располагању.

У паузи вежбајте!






2 коментара:

  1. Poštovana koleginice, kako pravite operativni plan u ovoj situaciji? Ja imam nepodeljenu školu. Vaš rad je izuzetan. Hvala Vam.

    ОдговориИзбриши
  2. Оперативни план са до сада планираним наставним јединицама, уз додавање емисија на ТВ. По препоруци, у уводу додајем ВРЕМЕ, НАЧИН реализације и НАЧИН ПРОВЕРЕ.

    ОдговориИзбриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.