среда, 16. септембар 2020.

Слово Н и Словко у чудесној Земљи слова

 ПОВЕЗАНО СА ПРЕТХОДНИМ ПОСТОМ.
ОВО ЈЕ ДРАМАТИЗАЦИЈА ТЕКСТА ИЗ КЊИГЕ ,,БУКВАР ЋИРИЛКО'' НАВЕНЕ ВИТОШЕВИЋ.
ЛИКОВИ: СЛОВКО, СЛОВО Н И ДЕЦА 




Слово Н и Словко
СЛОВКО:  Здраво, децо! Хоћемо ли даље кроз Земљу слова? (Деца одговарају) Чини ми се да неко долази. Да видимо ко је то!
СЛОВО Н: (Скакуће) Напред – назад.  Напрад – назад!
СЛОВКО: Ко си ти?
СЛОВО Н: Ја сам Н на једној нози.
СЛОВКО: Здраво слово Н! Драго ми је што смо се упознали! (Показује на децу) Ово су моји другари. Ми путујемо кроз Земљу слова. Да ли би нам помогао да не залутамо?
СЛОВО Н: Наравно! Ја зато скакућем на једној нози. Од среће.
СЛОВКО:  На једној нози? Да ли напред или назад? Није ми најјасније. А вама, децо? (Деца одговарају)
СЛОВО Н: А, само напред! Никако назад! Назад иде рак, а напред жури сат, напред хита и ђак... Зато ја идем само напред. А ви, децо? И ви идете само напред? (Деца одговарају)
СЛОВКО: Видим да имаш наочаре. А шта радиш када је мрак?
СЛОВО Н: Ништа зато, скинем му наочаре црне и црни фрак, па назад оде мрак, а напред дође сунца зрак.
СЛОВКО: (Обраћа се деци) Децо, да ли ви њега разумете? Да ли вамје јасно шта овде ради сунца зрак? (Деца одговарају)
СЛОВО Н: Ја ћу вам помоћи! Он се нада да је и ПОРОДИЦЕ и ШКОЛЕ и ДОМОВИНЕ, марљив ђак велика нада.
СЛОВКО: Па, то се подразумева! Је л' тако, децо? Ви сте марљиви ђаци и понос своје породице, али и школе и домовине. (Деца одговарају).
СЛОВО Н: Добро, ако је тако, будите надахнути и неуморни ђаци. Немојте дизати носеве и немојте носити црне наочаре на носу. У реду? (Деца одговарају а Словко и слово Н објашњавају значење нових речи коришћених у овом дијалогу.
СЛОВКО: Децо, хоћемо ли поздравити наше слово н и обећати му да ће ући у наше свеске и никада га нећемо заборавити! (Деца одговарају)

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.