субота, 19. септембар 2020.

Слово В и Словко у чудесној Земљи слова

 


Слово В и Словко


СЛОВО В: Здраво, децо! Знате ли ко сам ја? (Деца одговарају) Знам да вас онај пуж Словко води кроз Земљу слова па сам хтео да га предухитрим. Ала ће се изнанадити када дође! Нешто касни, не личи ми то на њега.

СЛОВКО: Добар....дан! Децо, ко је ово? (Деца одговарају) Значи, он ће вас сада водити кроз Земљу слова? Важи, нека вам буде, одох ја!

СЛОВО В: Чекај, Словко! Децо, брзо, зовите га назад! (Деца дозивају Словка).

СЛОВКО: (Словко се појављује) Зашто ме зовете?

СЛОВО В: Словко, немој бити на крај срца! Сви смо ми другари. Ето, ја сам случајно наишао и упознао са са овом вредном дечицом. Али, шетњу кроз Земљу слова наставиће са тобом. Је л' тако, децо? (Деца одговарају)

СЛОВКО: Важи. Верујте ми, вома сте ме уплашили. Поверовао сам да је моје време прошло. Значи, ти си слово В.  Реци нам још нешто о себи!

СЛОВО В: У оку сам вид, у трави висибаба, на прузи воз. Врабац сам у лету, у игри враголан....

СЛОВКО: Врло лепо! Ми волимо и висибабе и врапце, и возове, и враголане... Волимо и да волимо. Видим да и ти волиш да волиш. То значи да слова умеју да воле?

СЛОВО В О, још како! Кад научите да читате и пишете видећете да нико не уме да воли тако као ми слова. Ми помажемо људима да искажу своју љубав. Људи користе слова и речи да би некоме саопштили да га воле.

СЛОВКО: У праву си! Ми смо сада научили 14 или 15 слова. Децо, идемо да напишемо слово В али и по једно љубавно писамце.

СЛОВО В: Волите се, видимо се!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)




Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.