среда, 16. септембар 2020.

* Слово Е и Словко у чудесној Земљи слова


ОВО ЈЕ ДРАМАТИЗАЦИЈА ТЕКСТА ИЗ КЊИГЕ ,,БУКВАР ЋИРИЛКО'' НАВЕНЕ ВИТОШЕВИЋ.
ЛИКОВИ: СЛОВКО, СЛОВО Е И ДЕЦА 






Слово Е и Словко

СЛОВКО: Добар дан, децо! Ево мене опет! Еееее, идемо даље кроз Земљу слова! (Креће) Јој! Шта је ово? Нештосам нагазио1 Ексер! Е, ексеру, ексеру! Мислио си да ћеш ме спречити да са мојим другарима данас наставим шетњу кроз чудесну Земљу слова. Е, нећеш!
СЛОВО Е: (Искаче испред Словка) Е, добар дан! Ево и мене! Ко је то вриштао?
СЛОВКО: Ех, ала си ме уплашио! Ко си ти?
СЛОВО Е: Е, ја сам слово Е! А ко си ти? И питао сам, ко је вриштао?
СЛОВКО: Драго ми је, ја сам Словко. Путујем кроз Земљу слова са мојим другарима првацима! Желимо да упознамо сва слова. Значи, ти си слово Е!? Е па упамтићемо то. Е, да, ја сам вриштао.
СЛОВО Е: Зашто?
СЛОВКО: Нагазио сам ексер! Децо, припазите, овде је један велики ексер. Како само боде!
СЛОВО Е: Е, значи ту си! То је један ексерчина кога неколико дана тражим. Много ме нервира, тај ексер, та ексерчина! Али, средићу ја њга1 када га будем чекићем закуцао, више неће бити ексерчина, већ само ексерчић1 Ееееее!
СЛОВКО: Значи, неће моћи више никога да убоде? Ту емисију неће више да гледа!
СЛОВО Е: Децо, ја сам цлово Е, али нисам ни налик овом ексерчини,ексеру, ексерчићу. Ја сам добродушан. Једино што ме повезује са овим ексерчићем је то што ме је он искористио да напише своје име. Није ме чак ни питао.
СЛОВКО: Ееее, приметили смо. Децо, реците му, колико пута се слово Е јавља у називу овог ЕКСЕРА? (Деца одговарају) Где се све налази слово Е у речи ЕКСЕР?
СЛОВО Е: Е, видите, ја то нисам одмах приметио! Значи, овај ексер без мене не би ни постојао. Толико сам му важан!
СЛОВКО: Тако је, али и остала слова су исто толико важна. Зато ми желимо сва да упознамо. Је л' тако децо? (Деца одговарају).
СЛОВО Е: Е, ви сте екстра екипа! Само наставите! Ја вас више не бих задржавао! Срећно!
СЛОВКО: Здраво, нећемо те заборавити. Децо, хајде да у свескама забележимо слово Е!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.