субота, 10. октобар 2020.

* Слово Х и Словко у чудесној Земљи слова

 



СЛОВКО: Децо, реците ми неколико лепих речи! (деца набрајају: изволи, молим, извини, хвала..) Е, хвала вам што постојите и што хоћете да учите! Онда, хајде да ми кренемо даље кроз Земљу слова!

СЛОВО Х: Хоћу, хоћу... Нећу да сам клинцеза, хоћу да сам принцеза!

СЛОВКО: Децо, ево једне принцезе. Али, зашто она нема хаљину као све принцезе?  Да ли је ово стварно принцеза? (деца одговарају)

СЛОВО Х: Добар дан! Ја сам слово Х. Ја много тога хоћу! То је ваљда за похвалу?

СЛОВКО: Добар дан. Ја сам СЛОВКО, а ово су моји другари, ђаци прваци који заслужују сваку похвалу јер су вредни. А тебе ћемо похвалити када проверимо да ли заслужујеш похвалу.

СЛОВКО Х: Али ја хоћу! Хоћу похвале! Хоћу и хлеб, и халву, и хладну чоколаду, и месец...

СЛОВКО: Али, месец је високо. Мораш имати реалне жеље.

СЛОВО Х: Хоћу све што хоћу! Баш ме брига што је високо!

СЛОВКО: А шта ако ти забране мама и тата?

СЛОВО Х: Хоћу и онда! Ја сам храбар!

СЛОВКО: Видећемо колико си храбар када нема никога да те брани, када те нико не хвали, када те нико не милује по глави... Ко ће онда то да ради?

СЛОВО Х: Ха, ха-ха! Па, бака и дека! (окреће се и одлази)

СЛОВКО: (обраћа се деци) Децо, видите ли како је ружно када је неко неваспитан и тврдоглав? Шта мислите о овом слову Х? (деца изражавају своје мишљење) Знате шта, идемо ми да радимо наш посао, а вратићемо се сигурно још једном да покушамо да убедимо слово Х да поправи своје понашање.

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.