петак, 9. октобар 2020.

* Слово К и Словко у чудесној Земљи слова

 



СЛОВКО: Драги моји, идемо даље кроз Земљу слова. Ја сам веома нестрпљив. А ви? (деца одговарају). Ево неке кућице. Како је красна! Ко ли ту живи? КУЦ, куц!

СЛОВО К: Ко је?

СЛОВКО: Добар дан. Ја сам Тајнопуж Словко, а са мном су и моји другари, ђаци прваци.

СЛОВО К: (појављује се) Добар дан, ја сам слово К.

СЛОВКО: (обраћа се деци) Децо, како вам изгледа ово слово К? (деца одговарају) (обраћа се слову К) Како ти је лепа кућа! Радо бих се мењао с тобом. Твоја кућа је пуна књига, а ја много волим књиге. (обраћа се деци) А ви, децо? (деца одговарају) Наравно! Зато и путујемо кроз Земљу слова.

СЛОВО К: И твоја кућа је занимљива.

СЛОВКО: Да, али ја немам књиге. Нарочито не као твоје. Оне као да светле! Зашто светле?

СЛОВО К: Зато што ја бирам само добре и корисне књиге. У моју кућу могу да кроче само квалитетне књиге. А корисне и квалитетне књиге светле. Оне тако осветле и огреју дечји ум, па деца постају паметнија и богатија.

СЛОВКО: (обраћа се деци) Децо, да ли да признамо слову К да ми још увек нисмо научили сва слова? (деца одговарају) (обраћа се слову К) Морамо нешто да ти признамо. Ми не знамо сва слова, али учимо свакога дана, вредно радимо и трудимо се.

СЛОВО К: У реду је то. Када научите сва слова видећете колико су књиге занимљиве. Оне ће вас одвести у у чудеске светове.

СЛОВКО: Можеш ли нам открити бар део тајни које крију књиге? Шта у њима пише?

СЛОВО К: У њима пише да другарство нико не може да избрише. Оне децу уче како да играју најлепше игре. У њима стоји да друг друга треба да помаже и воли. И још много, много дивних ствари.

СЛОВКО: Ух, сада се сетих! Моју маму понекад заболи глава. Имша ли ти неки савет за њу?

СЛОВО К: За све невоље и бриге лек може наћи онај ко чита добре књиге!

СЛОВКО: Хвала ти, слово К, али ми идемо даље. Када научимо сва слова доћи ћемо поново. Хоћеш ли нам позајмити неку од својих књига?

СЛОВО К: Наравно! Али, ви можете такође позајмити књиге и у вашој библиотеци. Нека вам то буде навика. Што чешће посећујте библиотеке и књижаре.

СЛОВКО: Слово К, драго нам што смо се упознали. Видимо се опет!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)





Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.