субота, 10. октобар 2020.

* Слово Ж и Словко

 


СЛОВО Ж: (сакривено) Жжжжжжжжж....

СЛОВКО: Децо, послушајте пажљиво! Нешто жубори. Шта ли је то? Шта то жубори?

СЛОВО Ж: Жубори, жубори, тако слово Ж говори. Ја сам главом и брадом слово Ж!

СЛОВКО: Здраво, слово Ж. Драго нам је што смо се упознали. Нама је баш то данас била жеља. Ми учимо слова. Ми смо прваци. А шта желимо? (обраћа се деци) Децо, хајде, реците му шта желите! (деца говоре своје жеље) А сада ја! Ја желим да будем мало бржи.

СЛОВО Ж: лепе су вам жеље. И оствариве. Рецимо ти! (обраћа се Словку) Ти ниси жгољавко, али си пуж, носиш на леђима своју кућу. Зато ви пужеви журите полако. Али, веруј ми, често стигну брже и од живахне жирафе.

СЛОВКО: Па да, ја сам чуи једну народну пословицу која каже: Ко полако иде, далеко стиже. (обраћа се деци) А да ли ви, децо знате неку пословицу? (деца одговарају)

СЛОВО Ж: да вам кажем: нико не познаје живот као ја, зато послушајте ви слово Ж и крените жустро и са много воље, ма где да сте кренули.

СЛОВКО: Хвала на савету. Прихватамо га. Иначе, ми смо кренули кроз Земљу слова да научимо сва слова и почнемо да читамо књиге.

СЛОВО Ж: Одлично. Идите ви полако да бисте стигли далеко. Срећно вам учење и испуњење свих жеља.

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.




Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.