Postoje samo 3 boje, 10 brojeva i 7 nota, važno je ono što činimo s
njima. ( Ruth Ross )
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА:Земљиште
ТИП ЧАСА: Обрада
ОБЛИК РАДА: Фронтални, групни
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ: Дијалошка,текстуална
НАСТАВНА СРЕДТВА: Уџбеник,
наставни листићи
ЦИЉ И ЗАДАЦИ ЧАСА: Усвајање
знања о врстама земљишта и значају земљишта за жива бића.
1. АКТИВНОСТ
- На табли написати
Услови за живот на земљи:
Вода
ваздух
сунчева светлост
сунчева топлота
Задатак ученика је да уоче
који елеменат неживе природе недостаје на листи.Уколико ученици не могу да се
сете да је реч о земљишту,учитељ открива шта то недостаје.
2. АКТИВНОСТ
- Земљиште је неопходно животињама:
* као извор хране (1. група)
* као станиште (2. група)
- Земљиште је неопходно биљкама
(3. група)
- Типови (врсте) земљишта
(4. група)
3. АКТИВНОСТ
- Рад по групама уз коришћење
уџбеника и додатног материјала.
4. АКТИВНОСТ
- Излагање по групама.
Дискусија. Полемика.
5. АКТИВНОСТ
- Кратко понављање и задавање
домаћег задатка (наставни лист)
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.