,,Kad bi mladost imala filozofiju
starca, ne bi bilo na svetu ni ijednog sunčanog dana.'' Dučić
ТЕОРИЈСКЕ ОСНОВЕ
Problemska nastava nastala
je iz potrebe da se poveća efikasnost obrazovnog rada.
Danas je općeprihvaćeno da je rješavanje problema jedan od najviših oblika učenja. U problemskoj situaciji pokreće se
učenikovo stvaralačko mišljenje, razvija inicijativa, intelektualni nemir
i emocionalna napetost.
Funkcija učenika u problemskoj nastavi prvenstveno je stavljena u subjektnu,
istraživačku i aktivnu poziciju. Učenik je istraživač i kreator, dok je učitelj organizator, motivator i
programer. (ВИКИПЕДИЈА)
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.