КАКО ДОЋИ ДО ЖЕЉЕНЕ ОЦЕНЕ?
ПРИРОДА И ДРУШТВО – 3. РАЗРЕД
(ДО КРАЈА 1. ПОЛУГОДИШТА)
ОЦЕНА 5
-
разуме повезаност живе и неживе природе на мање
очигледним примерима
-
разуме функционалну повезаност различитих делова
тела живих бића
-
уме да класификује жива бића према једном од
следећих критеријума:изгледу,начину ис-хране,кретања и размножавања
-
разуме повезаност услова живота и живих бића
устаништу
-
разуме међусобну зависност живих бића у животној
заједници
-
препознаје и именује облике рељефа и површинских
вода у свом месту и у околини
-
зна основне мере заштите живе и неживе природе
као природних ресурса
-
зна сложенија својства воде и ваздуха: агрегатно
стање и кретање
-
зна да су различита својства воде, ваздуха и
земљишта последица њиховог различитог састава
ОЦЕНА 4
-
разуме повезаност живе и неживе природе на
очигледним примерима
-
зна основне разлике изме-ђу биљака, животиња и
људи
-
зна улогу основних делова живих бића
-
уме да класификује жива бића према једном од
следећих критеријума:изгледу,начину ис-хране,кретања и размножавања
-
разликује станишта према условима живота и живим бићи-ма
у њима
-
препознаје и именује облике рељефа и површинских
вода у свом месту и у околини
-
зна својства воде, ваздуха, сунчеве светлости и
топлоте и земљишта и њихов значај за живу
природу
ОЦЕНА 3
-
прави разлику између при-роде и производа људског
рада
-
зна ко и
шта чини живу и неживу природу
-
зна заједничке карактерис-тике живих бића
-
препознаје и имену-је делове тела живих бића
-
разликује станишта према условима живота и живим
бићи-ма у њима
-
разликује повољно и неповољно деловање чове-ка по
очување природе
-
зна основна својства воде, ваздуха и земљишта
-
зна основна правила понашања у породици, школи и
насељу
-
зна осн.облике рељефа и површинских вода
-
зна основне типове насе-ља и њихове
каракте-ристике
ОЦЕНА 2
-
прави разлику између природе и производа људског
рада
-
зна шта је природа и ко и шта чини живу и неживу
природу
-
зна неке заједничке карактеристике живих бића
-
препознаје и именује већину делова тела живих
бића
-
препознаје неке животне заједнице са живим бићима у њима
-
разликује повољно и неповољно деловање човека по
очување природе
-
зна нека основна својства воде, ваздуха и
земљишта
-
зна основна правила понашања у породици, школи и
насељу
-
зна неке осн.облике рељефа и површинских вода
-
зна основне типове насеља и неке њихове карактеристике
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.