Na početku, primeri ,,zaključnog'' mišljenja učitelja na kraju 1. razreda:
Mišljenje o radu i napredovanju učenika
Da li korisitite iste komentare u pisanju đačkih knjižica?
Ovde ima nekih komentara koje možete pogledati. Najvažnije je uvek biti
iskren u vezi sa napredovanjem učenika.
1. _____ taj i taj učenik pokazuje entuzijazam u svom
radu.
2. _____ koristi svoje vreme konstruktivno.
3. _____ koristi svoje vreme
pametno.
4. _____ je napredovao divno.
5. _____ pokazuje znake liderstva u
učionici.
6. _____ ima odličan potencijal za _____
.
7. _____ je dobar drug.
8. _____ radi svojim punim
kapacitetom.
9. _____ treba da popravi veštine iz _____
.
10. _____ treba da obrati veću pažnju na ...
11. _____ radi marljivo po pitanju
_____.
12. _____ uči da bude bolji slušalac.
13. _____ veoma je aktivan na časovima
.....
14. _____ pokazuje znake samostalnosti.
15. _____ se još uvek bori sa
_____.
16. _____ želi odgovornosti i ispunjava
ih.
17. _____ ima bolji
stav.
18. _____ je vredan
učenik.
19. _____ ima pobedničku
ličnost.
20. _____ dobro sledi upustva.
21. _____ se sastalno popravlja iz _____.
22. _____ sledi sugestije da se popravi u
_____
23. _____ želi da se popravi u
_____.
24. _____ je kooperativan u
razredu.
25. _____ voli volonterski rad u učionici.
26. _____ bi trebalo da se ponosi svojom đačkom knjižicom.
27. _____ je odličan u podsticanju drugih
učenika.
28. _____ radi dobro sa drugovima u razredu.
29. _____ treba da poboljša svoj obim pažnje.
30. _____ brzo uči pisanje novih reči
31. _____ je pokazao snagu u
_____.
32. _____ je savestan đak.
33. _____ daje doprinos mnogim diskusijama u
razredu.
34. _____ stalo mu je
da ispuni zahteve.
35. _____ ometa časove u zadnje
vreme.
36. _____ treba da se popravi u razumevanju čitanja.
37. _____ primenjuje veštine u svom celokupnom
radu.
38. _____ se dobro slaže sa svojim drugovima u razredu
39. _____ je
kooperativan
40. _____ cenim kooperativnost ovog učenika u razredu
41. _____ pokazuje stalan napredak u celokupnom
učenju.
42. Kvalitet rada ovog učenika se popravlja.
43. _____ pokazuje želju da bude bolji iz
_____.
44. Nivo dostignuća u razredu ovog učenika se održava.
45. _____ dobro radi
samostalno.
46. _____ postupa odgovorno u razredu.
47. Potrebno je više saradnje sa drugovima
48. _____ je pun entuzijazma po
_____.
49. Smisao za humor ovog učenika je
sjajan.
51. _____ ne radi dobro u diskusijama u većim
grupama.
52. _____ ne uzima učešća onoliko koliko bi trebalo
53. _____ je sposoban da shvati nove
pojmove.
54. _____ može da prevaziđe očekivanja za njegov uzrast.
55. _____ treba da razvije veći osećaj
odgovornosti.
56. _____ je veoma odgovoran i zreo.
57. _____ pokušava radi veoma
naporno.
58. _____ ima jake radne navike u svim oblastima.
59. _____ prenosi ideje iz svoje glave na papir veoma
dobro.
60. _____ se ističe u _____.
61. _____ pokazuje dobre navike
čitanja.
62. _____ je dobro organizovan u razredu.
63. Ova učenica je u stanju da organizuje svoje misli veoma
dobro.
64. _____ izgleda da ima široko znanje iz _____.
65. _____ se bori da ide u korak sa domaćim
zadacima.
66. _____ treba da popravi svoje radne navike.
67. _____ se dobro ponaša i pokazuje poštovanje prema meni i
drugim
učenicima.
68. _____ se dobro prilagodio _____.
69. _____ može da postigne više od proseka u _____
.
70. Stav ove učenice otežava joj da se slaže sa drugim
učenicima urazredu.
71. _____ je dosledan u svojim
naporima.
72. _____ ovom učeniku nedostaje tačnost zbog nepotrebne
žurbe u pisanju.
73. _____ ima poteškoća da prati
upustva.
74. _____ nikako ne uspeva da završi samostalno
zadatke iz _____.
75. _____ ima sposobnost da razume, ali mora da radi
brže.
76. _____ uživa u _____.
77. _____ sluša
pažljivo.
78. _____ čita na nivou _____
razreda.
79. _____ je ovladao
_____.
80. _____ je veoma zainteresovan za
čitanje.
81. _____ govori
jasno.
82. _____ prigušuje reči, tako da ga je teško razumeti.
83. ______ ima poverenja u svoj rad.
84. _____ može da govori efikasno pred razredom.
85. _____ deli stvari sa drugima u
razredu.
86. _____ dobro razume reči i koristi ih tačno.
87. _____ ima pozitivan stav prema
školi.
88. Nivo rada je ispod proseka u
_____.
89. _____ lako postaje rastrojen.
90. _____ predaje rad koji je uredno
urađen.
91. _____ ne završava zadatke u vremenu koje je za to
određeno.
92. _____ je posebno dobar u
_____.
93. Ovom učeniku je potreban veći nadzor nego što se očekuje
na nivou ovog uzrasta.
94. Ovoj učenici je potreban podstrek da sama radi
poslove.
95. _____ često završava zadatke rano.
96. _____ je ponosan na svoj
rad.
97. _____ treba da se koncentriše bolje.
98. Ova učenica brine o drugoj deci u svom
razredu.
99. _____ ne radi dobro bez direktnog nadzora.
100. _____ je često umoran za vreme časova u školi.
Још нешто о описним оценама
(са ОБРАЗОВНОГ ПОРТАЛА)
Још нешто о описним оценама
(са ОБРАЗОВНОГ ПОРТАЛА)
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.