Наставна јединица: Множење збира бројем
Тип часа: Обрада
Образовни циљ часа:
1. Материјални задаци: Ученици треба да:
- изведу закључак о начинима множења збира неким бројем,
- схвате два начина за решаваље задатака,
- знају да одаберу лакши начин за рачунање,
- знају да примене усвојена знања.
2. Развојна компонента: Развијање способности анализе записане једнакости, синтезе, систематичности и
економичности у раду, као и генерализације.
Васпитни циљ часа:
Развијање прецизности, уредности, тачности, самоконтроле
и
самосталности у раду.
План рада са основним методичким компонентама
Фазе часа
|
Припремна
|
Оперативна
|
Верификативна
|
Етапе
У
раду
|
1.Решавање те-
кстуалног зада-
тка на више начина (сабира-њем, сабирањем и множењем).
|
1. Упознавање уче-
ника са правилом
множења збира не-
ким бројем.
2.Извођење закљу-
чака и генерализа-
ције.
3.Вежбање у при-
мени новонаучених
знања на различи-
тим задацима.
|
1.Проверавање
знања помоћу
теста.
2.Оцењивање у пару помоћу датог критери-
јума.
3.Давање до-
маћег задатка.
|
Наста
вне
мето-
де
|
Дијалошка и де-
монстративна.
|
Откривајућа, дија-
лошка, илустрати-
вна, демонстрати-
вна и метода про-
блема.
|
Откривајућа и
метода пробле-
ма.
|
Обли-
ци
рада
|
Фронтални
|
Фронтални
и
индивидуални
|
Индивидуални
и рад у паро-
вима
|
Наста
вна
сре-
дства
|
Запис на табли,
симболи
|
Задаци на графо-
фологији, листићи
и апликације
|
Мини тестови и
решења на
грaфофолији
|
Време
|
5
|
30
|
10
|
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.