''Ми можемо одлагати, али време неће'' Антифон |
Сарадња родитеља са школом почиње поласком детета у школу и траје све до краја школовања. Та сарадња почиње обично индивидуалним контактима између родитеља и учитеља, па се наставља преко родитељских састанака.
Овакви облици сарадње родитеља са учитељем од обостране су користи. Учитељ ће од родитеља добити детаљне податке о ученику: о његовим особинама, навикама, темпераменту, здравственом стању итд, а родитељи од учитеља сазнају како им се дете снашло у школи, како напредује у учењу и у чему му треба помоћи.
Између родитеља и учитеља мора постојати висок степен сагласности у мерама које се предузимају према детету. Ако су ставови родитеља и учитеља различити, онда се дете налази у дилеми јер не зна кога да слуша. У интересу је детета да родитељ прихвата све ставове школе и да пред дететом не испољи своје негодовање и неслагање.
И на крају, интересантно је да је сарадња породице са школом најтешња док је дете у млађим разредима. Што је дете старије, сарадња породице и школе полако слаби, а баш је сарадња на том узрасту најпотребнија.
(Психолози Петар Јовановић и Љубица Јовановић у књизи ''Савети психолога'')
Још различитих текстова намењених, пре свега родитељима, можете наћи ОВДЕ
(Психолози Петар Јовановић и Љубица Јовановић у књизи ''Савети психолога'')
Још различитих текстова намењених, пре свега родитељима, можете наћи ОВДЕ
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.