среда, 17. април 2013.

*Састави ученица 4. разреда Марте и Миљане Младеновић - ,,О другарству'' и ,,Нико није као она''

,, Живети, не значи: бити. Десити се. Постојати. Живети, значи: надживети.'' Мика Антић


О другарству
(Марта Младеновић)
     Имати друга је нешто најлепше на свету и њега треба ценити и, пре свега, чувати.
     Другу треба да помажеш и са њим делиш добре и лоше тренутке. Другарица треба да зна да чува тајне које јој поверим. Када затражим помоћ, да ми помогне. Ја сам увек спремна да јој помогнем.
     Лепо је другарство, али оно се не купује. Оно се стиче племенитошћу, добротом и лепим опхођењем према другима. Оно је као златна нит коју треба чувати да се не покида.
        Што више другова имамо у животу, то смо богатији и срећнији. Мислим да је за формирање правог пријатељства потребно стрпљење и време. Не можемо са сигурношћу предвидети када ће се родити право пријатељсво. Као што се посуда пуни кап по кап, тако се и пријатељсво изграђује низом различитих доживљаја. Једноставно, после одређеног времена, неко вам потпуно прирасте за срце и можете рећи: ,,Е, то је мој друг!''


Нико није као она
(Миљана Младеновић)
     Најдража особа у мом животу је моја сестра. Срећна сам што је имам и што је она баш моја сестра близнакиња. Са њом делим све своје тајне, решавам све проблеме. Радујем се када је она срећна. Само њено присуство чини ме задовољном и тешко ми је када смо раздвојене. Њени савети су ми увек добродошли и прихватам их јер знам да су добронамерни.
    Када завршимо  са учењем, волимо да се играмо са нашом другарицом Сањом и млађим братом Илијом. И они воле наше заједничке игре јер смо ми маштовите и имамо занимљиве идеје.
  Прошлог лета правиле смо од дасака саобраћајне знаке, бојиле осушено цвеће, цртале по кори дрвета... Моја сестра Марта лепо пева и црта, а воли и да се шали. Она је вредна и паметна девојчица. Нико није као она.
      Знам да ћемо, када одрастемо, морати да се раздвојимо. То ће нам тешко пасти. Надам се да, ипак, нећемо бити сувише далеко. У мом срцу и мојим мислима, она ће ми увек бити близу.

Још различитих састава можете наћи ОВДЕ

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.