Semafor
svetla ima,
on pokazuje svima
kada da krenu, kada da stanu
kao po nekom planu:
crveno, zuto, zeleno
zeleno, zuto, crveno
semafor pali,
semafor gasi,
ali ti dobro pazi.
|
БЛОГ ЗА ДЕЦУ, УЧИТЕЉЕ, НАСТАВНИКЕ, РОДИТЕЉЕ И ОСТАЛЕ ЗАИНТЕРЕСОВАНЕ...
КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?
Упутство за претрагу:
Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.
Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.
У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.
Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

субота, 18. мај 2013.
* Šta znaš o saobraćaju
*Припрема: Множење збира бројем
Фазе часа
|
Припремна
|
Оперативна
|
Верификативна
|
Етапе
У
раду
|
1.Решавање те-
кстуалног зада-
тка на више начина (сабира-њем, сабирањем и множењем).
|
1. Упознавање уче-
ника са правилом
множења збира не-
ким бројем.
2.Извођење закљу-
чака и генерализа-
ције.
3.Вежбање у при-
мени новонаучених
знања на различи-
тим задацима.
|
1.Проверавање
знања помоћу
теста.
2.Оцењивање у пару помоћу датог критери-
јума.
3.Давање до-
маћег задатка.
|
Наста
вне
мето-
де
|
Дијалошка и де-
монстративна.
|
Откривајућа, дија-
лошка, илустрати-
вна, демонстрати-
вна и метода про-
блема.
|
Откривајућа и
метода пробле-
ма.
|
Обли-
ци
рада
|
Фронтални
|
Фронтални
и
индивидуални
|
Индивидуални
и рад у паро-
вима
|
Наста
вна
сре-
дства
|
Запис на табли,
симболи
|
Задаци на графо-
фологији, листићи
и апликације
|
Мини тестови и
решења на
грaфофолији
|
Време
|
5
|
30
|
10
|
среда, 15. мај 2013.
*Припрема за час света око нас - Земљиште - 2. разред
*Тестови Завода за вредновање васпитања и образовања за 4. разред основне школе - српски језик, математика, природа и друштво
ИСПЕЦИ ПА РЕЦИ ДЕЦИ
и може се преузимати и штампати.
Још линкова ка чланцима, вежбицама и задацима разврстаних по разредима можете пронаћи на следећим линковима:
1. разред,
2. разред,
3. разред,
4. разред.
*Još nešto o opisnim ocenama
Ne koristi ili
retko koristi
|
Nejasno ili
nepažljivo
|
Vrlo ograničeno
|
Retko, retko se
sastaje
|
Neuredano ili slabo
|
Nema beleški
|
Pokazuje poteškoće
|
Neaktivan
|
Vrlo ograničeno
|
Nedovoljno,
nedovoljan
|
Neadekvatno
|
Sa zakašnjenjem ili
postepeno
|
Nedostaje, oskudeva
u
|
Samo koristi
|
Pokušava
|
Ograničeno
|
Uz asistenciju, uz
pomoć
|
Raznolik ili
nekompletan
|
Počinje, startuje
da
|
Nedosledan,
nedosledno
|
Nejasan ili nije
sasvim jasan
|
Spor, sporo se
kreće
|
Redak, teško
|
Malo, skromno
|
Ponekad
zadovoljavajuće
|
Skoro kompletno
|
Približavajuće ili
ubrzavajuće
|
Koristiti više,
skoro najviše
|
Sa nešto jasnoće
|
Parcijalno
|
Uz ograničenu pomoć
|
Nešto
|
Povremeno
|
Uz nešto pomoći
|
Razvija se ili
popravlja
|
Tačnost
|
Nezavisno
|
Efikasno
|
Brz
|
Koristi najviše
|
Često ili redovno
|
Veoma dobro
|
Dosledno
|
Jasan, koncizan
|
Generalno
|
Odgovarajuće
|
Potpuno
|
Tačno
|
Kompletno
|
Brzo
|
Sposoban,
sposobnost
|
Sistematičan
|
Uvek
|
Brzo, opsežno
|
Koristiti sve
|
Sposobno, sa
sposobnošću
|
Dosledno i tačno
|
Izvanredno
|
Precizno
|
Temeljito i duboko
|
Samostalno
|
Odlično
|
Nadmašujuće ili
prevazilazeće
|
Primenjuje
|
Eksperimentiše
|
Učestvuje
|
Gradi
|
Objašnjava
|
Vrši
|
Poredi
|
Izražava
|
Proizvodi
|
Kompletira
|
Proširuje
|
Prepoznaje
|
Konstruiše
|
Naučio
|
Pokazuje
|
Nastavlja da
|
Ilustruje
|
Rešava
|
Kreira
|
Tumači
|
Razume
|
Pokazuje
|
U stanju je da
|
Koristi
|
Opisuje
|
Zna
|
Radi dobro
|
Razvija
|
Organizuje
|
|
Vrednuje
|
Rukuje
|
Pokušava da ...
|
Uči da ...
|
Treba da razvije
...
|
I dalje mu je
potrebna pomoć u
|
Dobija dodatnu
pomoć u
|
Treba da popravi
...
|
Podsticaj za ...
|
Radi na
|
Potrebna je podrška
odraslih za
|
Ima teškoća sa...
|
Treba mu više
mogućnosti da
|
Potrebno je više
vremena
|
Ohrabren je da...
|
Treba mu pomoć u
toku ...
|
Pokušava da, čini
pokušaje da
|
Ima koristi iz
vežbe sa
|
Potrebna je podrška
|
*10 saveta za uspešniјe rukovođenje u učionici
10 saveta (https://uspesannastavnik2012.wordpress.com/2012/05/26/vazni-saveti/ za uspešniјe rukovođenje u učionici:
*Opisne ocene i komentari u knjižicama prvaka
Још нешто о описним оценама
(са ОБРАЗОВНОГ ПОРТАЛА)