четвртак, 24. октобар 2013.

Састав: Јесен у воћњаку


               Неки кажу да је јесен тужно годишње доба. Често падају хладне кише, па нам се чини да природа плаче. Лишће жути и опада са грана, па нам дрвеће личи на уморне болеснике. Трава је пожутела и полегла, као да се спрема за сан.
     И поред свега тога ја мислим да је јесен најбогатије годишње доба. Плодови јесени се виде и осећају на све стране. Мени се највише допада богатство јесени у воћњаку. Са грана нас поздрављају румене јабуке, укусне крушке, мирисне мушмуле, ситне смокве... Све то воће као да нам каже: ,,Убери ме, врло сам укусно!''
     Ја сам са мамом и татом ишао у село да беремо воће. Веома су ми се допали мириси који се шире воћњаком. Сви смо били задовољни што смо пре прве слане сакупили све плодове. Ипак, мало ми је и жао што смо воћњаку украли његову лепоту.
       Али, у природи је такво правило. Она мења своје хаљине четири пута годишње.
                                                   (3. разред)


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.