уторак, 9. април 2013.

* Жива и нежива природа - систематизација

,, На позорници се најпре дигне завеса па се тада одигра драма. У животу је то другачије: прво се одигра драма па се онда дигне завеса.''
Бранислав Нушић

 Да систематизујемо градиво о живој и неживој природи!
Мислим да ће вам се ово веома допасти!
То су презентације и видео записи. 
Уживајте!











ЕНЦИКЛОПЕДИЈА (птице)  - прелистај!

Још линкова ка чланцима, вежбицама и задацима разврстаним по разредима можете пронаћи на следећим линковима:   
1. разред,
2. разред
3. разред
4. разред

2 коментара:

  1. Здраво Љиљана, одличан Вам је овај блог! Нисам стигла баш све прегледам јер има много материјала. Ви сте неуморни! Тако сте повезали корисне блогове и сајтове, да Вам се ја дивим. Посебно ми се допада то што наводите изворе и стављате линкове. Инспирисали сте ме да почнем и ја да учим, па да Вам се придружим.
    Ивана

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала Ивана на овом коментару! Драго ми је ако сам Вас инспирисала да кренете са е-учењем. Видећете да је веома занимљиво и корисно. Ако направите блог, јавите па да размењујемо искуства.

      Избриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.