четвртак, 7. март 2013.

*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PISMO MAJCI
   Pjetro Kopic je jednom prilikom ispričao sledeće:
      "Napisao sam pismo svojoj majci. U njemu sam joj izrazio svoju ljubav i zahvalnost. Pisao sam joj kako se sećam njene ljubavi prema meni, kako je bdela nada mnom kad sam u groznici ležao bespomoćan, kako me je pazila i štitila, kako se mučila da me školuje, kako me je dočekivala i ispraćala...
       Pismo je bilo napisano iz svega srca, pažljivo sastavljeno, prepuno ljubavi. Imalo je samo jednu jedinu manu: napisao sam ga trideset godina nakon njene smrti...

         

                  

6 коментара:

  1. HVALA! SRECAN PRAZNIK I VAMA I PUNO USPEHA U OVOME STO RADITE. IMATE MOJU PODRSKU! SUPER STO STE PODESILI DA MOZE DA SE KOMENTARISE BEZ DODATNIH ``PERIPETIJA`` BLOG VAM JE SUPER! MIRJANA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала, Мирјана! Да, олакшала сам слање коментара, да би их било што више.

      Избриши
  2. СРЕЋАН РОЂЕНДАН !ЖЕЛИМ ТИ ,ПРЕ СВЕГА, ДА БУДЕШ ЗДРАВА, УСПЕШНА У ДАЉЕМ ЖИВОТУ И ДА СЕ ОСТВАРЕ СВЕ ТВОЈЕ ЖЕЉЕ!СУЗА

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала, колегинице! Баш си ме јутрос пријатно изненадила! Поздрав!

      Избриши
  3. SRECAN RODJENDAN, I PUNO LEPIH ZELJA U ZIVOTU,
    ZELE VAM NEMANJA, NEVENA I GOCA, IZ CRVENE REKE.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Е, сад сте ме стварно изненадили! Баш сте златни! Хвала вам од срца! Целој вашој породици убудуће желим пуно здравља!

      Избриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.