субота, 15. мај 2021.

* 15. мај - Дан породице



 

Породица моја мила

 

Тамо где се весела граја чује,

где су насмејана лица

а љубав вечито царује,

тамо је моја породица.

 

Моја је породица раздрагана,

чине је четири члана.

Када смо скупа то је песма,

потече среће и љубави чесма.

 

Волим кад ме мама мази,

мило гледа, од невоља пази.

Очи су јој бисера сјајна два,

заиста је много волим ја.

 

Волим и насмејаног тату,

ал' не само кад прими плату.

Када је расположен за играње

и када ме води на пецање.

 

А један зврк, мали враг

посебно ми је драг.

То је љубав од почетка,

искрена, дивна, без изузетка.

 

Да поновимо, да се зна:

брата, маму и тату волим ја!

И љубав њихова мене греје,

срце ми игра, лице се смеје.

 

Породица моја мила

даје ми за лет крила.

Љубављу ме учи да полетим

и да се вратим, безбедно слетим.


Подаци

Андрија Стаменковић,   ученик 4. разреда

ОШ ,,Јован Аранђеловић''

18313 Црвена Река



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.