понедељак, 16. март 2020.

*ПРВИ РАЗРЕД - СРПСКИ ЈЕЗИК, 17.3.2020 - „Јежева кућица“, Б. Ћопић, наставак, читање другог дела

ОВО ЈЕ ОБЈАВА КОЈУ САМ ВЕЋ ПОСТАВИЛА У НАШОЈ ГРУПИ
Пажљиво прочитајте неколико пута песмицу ЛИЈИНО ПИСМО. Затим у свескама за школски рад напишите наслов и препишите нове речи из уџбеника.
Сада ћемо посматрати из колико се делова састоји ова песмица. Пратићемо садржину песме (догађаје).
Први догађај је да је Јежићу стигло писмо. Ко шаље то писмо? Ко је причао о том писму? Ко је донео писмо Јежићу? Одговорите на ова 3 питања у коментару испод ове објаве.
Други догађај је саржина писма. Чиме лија пише писмо? Шта она поручује Јежурку? На ова питања одговорите у другом коментару испод објаве.
Трећи догађај је јежуљкова припрема за одлазак у госте. Како се Јежић припрема? Зашто се он тако припрема? На ова питања одговорите у трећем коментару испод објаве.
На крају долазимо до закључка да су тематске целине следеће:
  • Јежић је, кажу, добио писмо,
  • Дођи на ручак у моју логу,
  • Прегледа бодље и сваку шиљи.
Препишите ове целине у свеску за школски рад.
Даље ћете ви сами урадити следеће:
МЕСТО РАДЊЕ
ВРЕМЕ РАДЊЕ
ЛИКОВИ
ОСОБИНЕ ЈЕЖА
ОСОБИНЕ ЛИЈЕ
Ово не треба да сликате. Верујем у вас.
Поздрав!

У паузи мало провежбајте!




* 1. РАЗРЕД - СРПСКИ ЈЕЗИК, 16.3.2020 - Препричавање песме ,,Славни ловац'' (Јежева кућица)


ПЛАН:

- Где лута Јежурка Јежић?
- Чиме се он бави?
- Које животиње познају Јежића?
- Како реагују животиње када га виде?
- Зашто се песма зове ,,Славни ловац''

Одговарајући на ова питања урадите препричавање песме!



*МАТЕМАТИКА, 16.3.2020 - задаци за 3. разред



ПИСМЕНО МНОЖЕЊЕ И ДЕЉЕЊЕ ДО 1000

ОСНОВНИ НИВО

1.     Одреди производе:

94•7=                          123•3=                            429•2 =                         1347 =   


2.     Ореди количнике.

 84:4=             96:6 =                87:5=              808:4=                672:3=             595:5=





3.      Израчунај производ бројева 36 и 8.
 

4.     Израчунај количник бројева 654 и 3.




СРЕДЊИ НИВО

5.     Најмањи број друге стотине увећај 4 пута.



6.     Од количника бројева 232 и 2 одузми количник бројева 570 и 5.




7.     Производ бројева 255 и 3 умањи за количник бројева 592 и 2.








НАПРЕДНИ НИВО

8.     Од Београда до Новог Сада има 73km, а од Београда до Врања 3 пута више. Од Београда до Атине има 3 пута више километара него до Врања. Колико километара има од Београда до Атине?




9.     У 4 корпе се налази по 78 бомбона. Свака бомбона кошта 3 динара. Колико укупно коштају све бомбоне?



ПИТАЊА:

1.     Како производ зависи од чинилаца?





2.     Како количник зависи од дељеника?





3.     Како количник зависи од делиоца?





4.     Шта можемо урадити са чиниоцима а да се производ не промени?







*МАТЕМАТИКА, 16.3.2020 - задаци за 1. разред



ПИСМЕНА  ВЕЖБА ЗА ПРВИ РАЗРЕД

        ОСНОВНИ НИВО
1.         10 + 3 =  _____
2.         18 – 8 =  _____

3.         8 + 7 = ____________________________
4.         9 + 6 = ____________________________
5.         7 + 7 = _____________________________
6.         8 + 9 = _____________________________

7.         12 + 3 = ____________________________
8.         14 + 6 = ____________________________
9.         11 + 5 = ____________________________
10.                     13 + 3 = __________________________

11.                     17 – 2 = ____________________________
12.                     19 – 6 = ____________________________
13.                     15 – 2 = ____________________________
14.                     18 – 5 = ____________________________

СРЕДЊИ НИВО
15.                      Израчунај збир бројева 10 и 5 :  _____________________________
16.                      Израчунај разлику бројева  16 и 6:  __________________________

НАПРЕДНИ НИВО
17.                      Ана има 10 динара.
            Мира има 4 динара мање од Анe.
             Ема 8  динара више од Мире. 
-       Колико динара има Мира? ___________________________________
-       Колико динара има Ема? _____________________________________
-       Колико динара имају Ана и Мира заједно? ______________________
-       Колико динара имају Мира и Ема заједно? ______________________
-       Која од њих има највише динара? _____________________________
-       Која од њих има најмање динара? _____________________________


____________________________________________