КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

четвртак, 21. фебруар 2013.

*Да ли је Ваше дете спремно за полазак у школу?

''Кукуриче петао са плота:
школа, то је свитање живота!''
Добрица Ерић
Sposobnosti, umeća i znanja kojе bi trebalo da poseduje đak prvak:

- sposobnost opažanja i promatranja

- detaljno priča o svemu što vidi (prilikom šetnje, posete lekaru,…)

- sposobnost koncentracije prilikom rešavanja zadataka kao i kod svakodnevnih aktivnosti (oblačenje, spremanje sobe,…)

- posedovanje kulturno-higijenskih navika prilikom jela, oblačenja, korišćenja toaleta, pranja i brisanja ruku,…

- ume da kaže ime, prezime, imena roditelja, adresu, broj telefona – proverite da li dete zna put od kuće do škole,…
- ume samo da se obuče, obuje, opere zube, očešlja, uzme jednostavan obrok kod kuće,

- ume samo da otključa i zaključa vrata kuće – zna kome sme, a kome ne sme da otključa vrata,

- zna kako da koristi telefon (pozove roditelje na posao, ili u slučaju neke nezgode pozove komšije, rođake,…),

- zna položaj kazaljki na satu koje pokazuju vreme kada je potrebno da krene u školu

        Ukažite detetu šta sve zna i ume da radi i pohvalite ga. Tako mu jačate samopouzdanje. Kada dete pravi greške, nemojte kritikovati njega već njegovo ponašanje. Iskoristite igru sa svojim detetom ovog leta spremajući ga za čitanje i pisanje, kroz sledeće aktivnosti:

- vizuelno razlikovanje (uočavanje manjih razlika među predmetima, znakovima),

- auditivno razlikovanje (pogodne su različite govorne igre, pesmice, igre sa zvukovima),

- usvajanje vremenskih odredbi (juče, danas, sutra, pre, posle,…),

- usvajanje prostornih odnosa (levo, desno, ispred, iza,…),

- usvajanje pojma broja (brojanjem predmeta, igranjem društvenih igara),

- opšte oblikovanje pojmova (zadaci poput: šta se sve može obući, šta je potrebno za pojedina zanimanja, šta sve ubrajamo u pokućstvo,…),

- sposobnost klasifikacije (domaće /divlje životinje, voće / povrće, automobili,…), kao i raszvrstavanje po hijerarhiji, oblicima, bojama, vrsti, veličini…


Још различитих текстова намењених, пре свега родитељима,  можете наћи  ОВДЕ


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.