КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

уторак, 12. март 2013.

*Множење - 2. разред - припрема за писмену вежбу и предлози за писмене вежбе у 3 нивоа тежине


''Од школе и књиге 
нема веће среће.
Свако слово научено 
процвета к'о цвеће.''

На самом почетку ћу, можда, мало скренути са теме (а можда то и није скретање) и објавити неколико мисли о учитељима на које сам случајно наишла и веома су ми се допале:



Учитељ је вајар

Учитељ не прави каријеру. У школу долази као учитељ и из ње излази у истом звању.
Он је глумац – али његови слушаоци и гледаоци му не аплаудирају.
Он је вајар – али његове скулптуре нико не види.
Он је лекар – али му његови пацијенти ретко захваљују за лечење, и не само то: они неће да се лече.
Па где да нађе снаге за све надахнуће?
Само у себи самом, само у сазнању о величини свога посла. И само у подршци целога друштва, у поштовању друштва према њему – учитељу.

Соловејчук

А сада да се вратим на тему!
Приметили сте да сам вам неке задатке писала латиничним словима. То сте добро прихватили, што ми је посебно драго. 
А зашто сам то урадила?
Други разред је научио сва штампана латинична слова, чак и неколико писаних, па ми се чини згодним да им задатке за вежбање напишем управо на овом писму. 
Ево још неких задатака:

MNOŽENJE – priprema za pismenu vežbu – 2. razred
1. Izračunaj:
7 ∙ 6 =                  3 ∙ 8 =
8 ∙ 9 =                  6 ∙ 6 =
5 ∙ 8 =                  7 ∙ 4 =
6 ∙ 9 =                   8 ∙ 7 =
2. Dopuni:
____ ∙ 7 = 35                          6 ∙ ____ = 18
9 ∙ ____ = 27                           ____ ∙ 8 = 48
____ ∙ 6 = 24                               3 ∙ ___ = 21
3. a) Sedam puta veći broj od broja 4 je broj _____ , a za 7 veći broj od broja 4 je ______ .
b)Broj 24 je 8 puta veći od broja _____, a broj 8 je za 3 veći od broja_____.


4. Proizvod brojeva 7 i 7 uvećaj za 10.

5. Broj 3 uvećaj za proizvod brojeva 9 i 7.

6. Za koliko je proizvod brojeva 6 i 7 veći od zbira istih brojeva?

7. Koliki je zbir ako je prvi sabirak proizvod brojeva 8 i 8, a drugi sabirak proizvod brojeva 6 i 6?

8. Neda je sašila 5 haljinica za svoju lutku. Za svaku haljinicu potrebno je po 5 jednakih krpica. Koliko je ukupno krpica potrebno Nedi?

9. Sanja je kupila 6 novih flomastera, Iva za 3 više, a Teodora 5 puta više od Ive . Koliko su flomastera kupile ukupno?

10. Igor ima 7 klikera, Ivan 3 puta više od njega, a Saša za 9 više od Ivana. Koliko klikera imaju zajedno?


За оне који желе да преузму или одштампају ове задатке:

Кликните    ОВДЕ

Ево и предлога за писмену вежбу за ученике 2. разреда у 3 нивоа тежине, па, ко шта воли, нек' изволи!



НАПРЕДНИ НИВО



Поступак преузимања је: 
- горе - лево кликнете на плави правоугаоник  FILE, а затим у падајућем менију бирате опцију  Save As,
- десно се отвара прозор у коме кликнете на Download. 

Још линкова ка чланцима, вежбицама и задацима разврстаним по разредима можете пронаћи на следећим линковима:   
1. разред,
2. разред
3. разред
4. разред

1 коментар:

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.