КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

субота, 11. мај 2013.

*Припрема за час ликовне културе

Kad ima volje ima i načina. ( Gorge Bernard Shaw )



Ivanka Raguž   Разред: други

Редни број часа: 33–34.

Наставна јединица: Поклони; Кутија за поклон

Тип часа: обрада, вежбање

Облици рада: фронтални, индивидуални

Наставне методе: дијалошка, монолошка, показивање, текстуална, практичан рад
Циљ и задаци: развијање и неговање културе међусобних односа, развијање радозналости код ученика, подстицање индивидуалности, развијање моторичких способности ученика
Наставна средства: кутија за ципеле, папири за паковање, дрвене и воштане бојице, фломастери, Ликовна култура 2
Корелација: свет око нас, српски језик

Ток часа

Уводни део часа
     Ученици описују ситуације у којима дају и примају поклоне. Покушавају да искажу своја осећања у тим ситуацијама. Ученици треба да схвате да није важно колико смо новца потрошили на поклон, битан је уложени труд и пажња коју исказујемо тим поклоном. Прочитати песму ,,Даривање'' Дејана Алексића, која се налази на 62. страни уџбеника. Песник саветује да поклоне сами пакујемо, јер на тај начин доказујемо пријатељство особи коју дарујемо.

Главни део часа
    Час наставити стваралачким радом ученика. На 63. страни уџбеника налазе се упутства за израду кутије за поклон. Подстицати ученике да буду оригинални. Пратити рад ученика, дати упутства и помоћи им у раду. 

Завршни део часа
   На крају часа извршити естетску анализу радова. Сваки ученик говори који би поклон упаковао у кутију, коме би га поклонио и каква осећања жели да изазове баш тим поклоном. При том описује и како се осећа док уручује поклон. Избегавати негативне коментаре и код сваког рада истаћи племениту замисао онога ко је правио поклон.
    За наредни час ученици ће донети: играчку, мању кутију, мараме и тканине квадратног облика.

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.