КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

уторак, 25. јун 2013.

*Секција ПОКАЖИ ШТА ЗНАШ у млађим разредима основне школе - Љ.П.

"Учитељски позив је племенит и узвишен.Али учитељ није онај који је  васпитаван и образован за учитеља,него онај који је дубоко уверен да је учитељ и да друго не може бити.“
                                         (Лав Николајевич Толстој)


Секција  ПОКАЖИ ШТА ЗНАШ

     Циљеви ове секције су:

-          развијање комуникационих способности ученика,
-          подстицање спонтаности и слободе у понашању, у односима са другима,
-          адекватно коришћење слободног времена,
-           развој креативности,
-          развијање љубави према позоришту, драми и осталим облицима уметничког изражавања.

    Ова секција формирана је да задовољи потребе свих ученика, јер знамо да они имају  различите склоности и интересовања. У секцији постоји добра унутрашња организација, озбиљност у раду, и такмичарски дух. Креативност и стваралаштво су на високом нивоу.
     Циљ рада је усавршавање изражајног читања и рецитовања, интерпретација књижевних ликова, слободно ликовно и музичко изражавање, ритмичко изражавање,  а то се остварује кроз 
следеће садржаје:

-          слушање рецитовања познатих глумаца
-          акценатске вежбе
-          вежбе интонације и интензитета гласа
-          вежбе темпа, мимике и гестикулације
-          увежбавање рецитовања конкретних песама
-          читање књижевно-уметничких текстова по улогама
-          драматизација текстова
-          организовано гледање и анализирање позоришних представа
-          слушање дечјих песмица које певају познати уметници или деца на фестивалима,
-          вежбе дисања,
-          прегледавање и анализирање уметничких дела познатих сликара или талентованих ученика,
-          састављање кореографија за ритмичке игре,
-          израда зидних новина,
-          учешће на школским приредбама,
Активности у оквиру сваке теме су:

-          како то раде познати и талентовани појединци;
-           рецитровање и певање  песмица;
    -     писање песмица и састава,
-           цртање, колаж, или вајање; 
-          драматизација текста,
-          прављење кореографије;
-          израда плаката .

ТЕМЕ:
1. Договор о раду,
2 – 4.        Правила понашања у школи
5 – 7.        Дечја недеља
8 – 10. Породица     
11 – 13.  Зима и Нова година
14 – 16. Божић и Свети Сава
17 – 19.     Дан жена
20 – 23. Школа – Дан школе
24 – 26.    Ускрс
27 - 30.       Годишња доба
31 – 35.       По избору ученика, изложбе, представе....
36.        Сумирање резултата 



2 коментара:

  1. Свиђа ми се секција. Углавном радимо секције гдје цијеле школске године рецитујемо, пјевамо, пишемо....а на овој можемо све то укомбиновати у једну... Да ли сте можда радили ову секцију и имате ли случајно припреме? Већ размишљам о њој за сљедећу школску годину. :)
    Поздрав

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ово сам припремила за следећу школску годину јер имам 1. и 3. разред па ми је згодно због првака који до Нове године неће моћи да се писањем и читањем уклопе са трећацима. Овде се може додати и писање састава или песмица. Ако урадим тематске припреме, објавићу их. Поздрав!

      Избриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.