уторак, 4. јун 2013.

*Mama, zasto nemas vremena? - M. Petrov

''Ako se ne menjamo, ne napredujemo.''  (Dostojevski)


Mama, zasto nemas

vremena za mene?

I da li su zauzete

tako druge zene?

Stalno negde zuris,
na sastanak hitan,
ja u svemu tome
najmanje sam bitan.

Na sat stalno gledas,
nervozna si, ljuta,
a ja tuzno molim,
po hiljadu puta.

Mama, sedi malo,
da pricamo nezno,
"Ne, ne mogu, sine,
to je neizbezno.

Moram vec da podem,
cekaju me tamo,
ne moze se ono
zavrsiti samo."

Mama, mila moja,
kako si mi draga,
drzi me za ruku,
ti si moja snaga.

Mama, nemoj ici,
oci su mi tuzne.
Mama, bez tebe su
sve nedelje ruzne.

"Sine, moram ici,
posao me ceka.
ti ostani tu,
nije vazno, neka."

Mama, samo malo,
zastani kraj vrata
da ti sklopim nezno
ruke oko vrata.

A ti me jos onda,
poljupcem nagradi,
znas da meni to
nikad ne dosadi.

Zagrli me cvrsto,
pomiluj mi lice
i videces moje
suze radosnice.

Mama, vreme leti,
godine ce proci,
a ti da ih vratis
vise neces moci.

A kad vreme prode,
videces i sama:
najmanje od svega
ti si bila mama.

Ja cu da porastem,
krenem na put pravi,
a ostacu zeljan
paznje i ljubavi.

Prekopirano sa FOSEBOOK-a, iz grupe SARADNJA PORODICE I ŠKOLE, objava koleginice Slađane Todorović. 



Још различитих текстова намењених, пре свега родитељима,  можете наћи  ОВДЕ

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.