понедељак, 23. септембар 2013.

*Идеја за обраду слова А

СЛОВКО
ПОВЕЗАНО СА ПРЕТХОДНИМ ПОСТОМ.
ОВО ЈЕ ДРАМАТИЗАЦИЈА ТЕКСТА ИЗ КЊИГЕ ,,БУКВАР ЋИРИЛКО'' НАВЕНЕ ВИТОШЕВИЋ.
ЛИКОВИ: СЛОВКО, СЛОВО А И ДЕЦА 
СЛОВО  А

СЛОВКО: (обраћа се деци и тражи од њих одговоре на свако појединачни питање) Здраво, децо! Ево мене опет! Нисте ме заборавили? Наравно! Јесте ли се наспавали? А јесте ли се одморили? Добро! Значи, можемо да наставимо пут кроз Земљу слова.... И, ево нас! Стигли смо! Да видимо ко живи у првој кући.... Децо, да се одмах договоримо! Ми смо сви лепо васпитани и сада ћемо рећи ,,Добар дан''. ,, Важи?'' (куц, куц) Добар дан! (обраћа се слову А) Ја сам пуж Словко, а ово су моји другари. Ми желимо да се упознамо са свим словима из Земље слова.... Чекај, немој нам ништа рећи! Ми ћемо погађати! Ти си слово .....А! Живиш у првој кући.
СЛОВО  А: Да, ја сам главом и брадом слово  А!
СЛОВКО: Ми смо чули да сва слова живе у четворочланим породицама. Да ли је то истина? И како да знамо ко си ти?
СЛОВО   А: Да, породицу сваког слова чине: тата – велико штампано слово, мама – велико писано слово, син – мало штампано слово, ћерка – мало писано слово. А ко сам ја, погодите сами!
СЛОВКО: Децо, помозите ми ви! (деца се укључују) Добро, ти си слово најстарије. Да ли си и најпаметније?
СЛОВО  А: Код нас слова нико није паметан кад је сам. Запамти то, а и ви децо!
СЛОВКО: Хоћеш ли нам дозволити да упознамо и остале чланове твоје породице?
СЛОВО  А: За сада, упознаћу вас само са својим сином. Он је код куће. Остали чланови су тренутно одсутни.  Чим се врате, упознаћу вас и са њима.
СЛОВКО: У реду, где је Ваш син? Здраво, драго ми је што смо се упознали! Децо, како да их упамтимо? Да вас чујем! А - као...... (деца одговарају)... Децо, хоћемо ли лепо замолити наше другаре да нам позирају, да стоје мирно, да бисмо их што лепше написали? (деца моле)

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ. 







Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.