четвртак, 26. септембар 2013.

*U SUSRET DEČJOJ NEDELJI

"Mame, rađajte deci sestre, jer sestre postaju tetke, a tetke su najlepši, nezamenljivi dar svakom detinjstvu.'' Dusko Radovic



Decja prava

Deca treba da zive sa onima koje vole,
Jer deca najbolje rastu voljena i kada vole. 

Deca imaju pravo na sestru i na brata,
Da ne ostanu sama kada odu mama i tata. 

Deca treba da znaju dokle je prava medja
i da ono sto cine nikoga ne vredja.

Deca imaju pravo da uce i da znaju
I sve sto ih zanima, pitanja da postavljaju. 

Deca imaju pravo da svome cilju odlete,
K'o ptici iz svojih gnezda, tako i svako dete. 
Zemlja koja postuje ova decja prava, 
bice vise srecna,bice vise zdrava.
Violeta Milutinovic


ŽELJA JEDNOG BRACE
Rado bih imao brata,
al ne sluša me tata
a neće to ni mama,
zato sam sam.

Rado bih,
podelio svoju sobu
i zamenio skupocenu robu
s placem jedne male bebe.

Nije važno braco ili seka,
nego jedna kojevka meka.
To nek nam se u dom doseli,
i srca nam razveseli.

 

LAKO JE TEBI
Lako je tebi kad imaš brata
pa može da te štiti i brani.
Kad se u dvorištu igrate rata,
on uvek stoji na tvojoj strani.
Od svih je bolji.
Od svih je jači.
Zato brat tako mnogo znači.

Lako je tebi kad imaš brata:
smeš da se praviš važan pred svima.
U bioskopu nema karata,
on samo trepne i - već ih ima.
Na utakmici nigde mesta,
on samo migne - tri klinca digne.
Poznaje svakog konduktera.
Poznaje svakog poslastičara.
Ima u gradu trista drugara.

Meni je teško jer nemam brata
pa pazim s kim se igram rata,
jer nije svako na mojoj strani
spreman da uvek baš mene brani.
A kad se s drugom decom potučem,
obično deblji kraj izvučem.

Kod kuće radim sam za dvoje
i što je moje i što nije moje:
i ugalj vučem,
i rublje skupim,
i sobu spremim,
i mleko kupim...

I tako: pošto nemam brata
moram da budem vredan sam,
da budem dvostruko vredan sam
i da odrsatem sasvim sam.

Od svega što na svetu znam
najstrašnije je kad si sam.


 TATA
TATIN TATA
TATINOG TATE TATA
TATINOG TATE TATIN TATA
TATINOG TATE TATINOG TATE TATA
Sto komata TATA
dok se rodi jedan TATA-MATA


ŽIVOT U TRBUHU 
KAKAV ŽIVOT ČOVEK VODI
U TRBUHU MAMINOME?
DOK CEKAJU DA SE RODI,
 DA L' RAZMIŠLJA ON O KOME?
DA L' JE SVESNA ŠTA JE ČEKA
TA SEMENKA OD ČOVEKA?
KAD' ČAS KUCNE DA ISHODI,
DA UGLEDA SVETLO DANJE,
NEK' UŽIVA U SLOBODI,
NEK' GA ČEKA BLAGOSTANJE.


HALO, MAMA, HALO, TATA 
Halo mama, halo tata,
hocu sestru, hocu brata,
pravu sestru, pravog brata,
halo mama, halo tata.
 Jednu sestru, sestru pravu,
koja ima kosu plavu, 
jednog brata, brata prvog,
 ili crnog ili plavog.


БОГАТСТВО

Сваки осмех створен
На дечијем лицу,
Силази у душу
Као у ризницу.

И од тог богатства,
Душа чиста блиста.
Да се неко воли
Разлога је триста.

Ко уме да воли
И љубав да прима,
Тај је богат човек,
Све богатство има.
BILJANA MILJKOVIĆ



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.