среда, 29. мај 2013.

*МОЈ ДРУГ - састави ученика 2. разреда


Мој најбољи друг
        У свој споменар недавно сам написала:
,,Другарство је звезда која небо краси,
другарство чувај да се не угаси.''
 То заиста и мислим.
          Мој најбољи друг се зове Немања Лилић. Ми идемо у исти разред и седимо у истој клупи.
           Немања је добар и искрен друг. Једнако се добро слаже и са дечацима и са девојчицама. Од игара највише воли да игра фудбал и мислим да машта како ће постати добар фудбалер.
          Средње је висине. Има кратку  црну косу и крупне тамне очи. Стално је у покрету, по мало несташан, али у границама пристојности. Домаће задатке обично пише, али понекад и заборави. За тестове и писмене вежбе се припрема, али, воли и да завири код мене. Ја му некада дозволим, а некада не јер се бојим да то учитељица не примети.
          Увек је културан и спреман да помогне другу или другарици. Зато је омиљен у разреду.
,,Добар друг ти вреди више
И од сунца, и од кише.''
(РАДЕНКОВИЋ ЕМИЛИЈА)

Друг из мог разреда
    Мислим да је он најбољи друг у нашем разреду. Сви су гласали за њега. Ни са ким се није посвађао. Са свима се лепо слаже. Увек је ведар и насмејан. Зове се Немања Лилић.
     Веома често има занимљиве предлоге за игру и добру забаву. Увек је спреман за дружење. Лако се са свима договори. Воли игре на компјутеру. И ако је миран и стидљив, воли ратне игрице као и ја.
     Једно кратко време смо седели у истој клупи. Било је веома забавно и пријатно, али није дуго трајало. Учитељица нас је разместила. Обојици је било жао због тога. Сада седи две клупе иза мене.
       Сад је већ крај школске године па, нека остане тако. Идуће године бих волео да седим са њим у клупи. Надам се да ће ми се та жеља испунити.
(РАДИСАВЉЕВИЋ ВЕЉКО)



Још различитих састава можете наћи ОВДЕ

3 коментара:

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.