КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

среда, 02. септембар 2020.

*ПРОЈЕКТНА НАСТАВА – 2. РАЗРЕД (ТЕМА: Тако ми се хтело да упознам тело)



Циљ пројекта:
Да деца упознају делове тела човека и њихову улогу.

Исходи реализације пројекта:
Да ученици
1.    Упознају главне делове тела човека, делове главе;
2.    Усмено описују чему служи сваки део тела;
3.    Упознају основне делове скелета човека;
4.    Уочавају разлике између дечака и девојчица?
5.    Одржавају личну хигијену и адекватно се хране у циљу очувања здравља,
6.    Науче да јачају своје тело;
7.    Обликују једноставне фигуре од меког материјала,
8.    Цртају, исецају и спајају дводимензионалне облике од картона.

Продукти пројекта:
-        Модели делова човековог тела, ,
-        Видео-клипови
  
 Активности ученика:
-        Бирају тему, прикупљају информације,
-     Прате, посматрају, уочавају, смишљају и постављају питања учитељу, медицинској сестри или лекару,
         Цртају делове тела човека,
-        Праве модел делова тела,
-        Праве видео-клипове

Активности учитељице:
-       Планира и припрема све услове неопходне за успешно одвијање пројекта и одређује циљ,
-  Прати, подстиче сарадњу, помаже, процењује, фотографише.

Начин презентације:
-        Изложба радова, по завршетку пројекта,
-        Изложба фотографија у школском ходнику,
-   Постављање видео записа на учитељском блогу, школском сајту и фејсбук страници.

Начин укључивања у рад:
-   Учитељица планира и води низ активности са ученицима помаже у снимању видео-записа и договара термин медицинском сестром и лекаром,
-   Ученици су активни учесници свих активности, смишљају и постављају питања.
-        Родитељи фотографишу и прихватају информације и савете лекара.
-        Лекар и медицинска сестра даје ученицима додатна објашњења и практичне савете.

Ресурси су:
-        Учионица, лаптоп, пројектор, мобилни телефон, свеске, оловке, бојице, картон, маказе, пластелин,

Начин вредновања:
-Учитељица прати активност ученика, процењује креативност у раду и бележи,
-Ученици прате рад својих другова, упоређују са својим активностима и процењују чија су питања била најкориснија, а чији радови најбољи.

Реализација пројекта:

1.   час:  Делови тела
       Учитељица показује ученицима постере и ресурсе са интернета ( http://decijisnovi.com/deloviTela ) са деловима тела, деловима главе и скелета човека. Води се разговор о изгледу и улози сваког дела тела. Учитељица наводи ученике да закључе зашто је важан сваки сео тела, део главе и део скелета.

      Деца цртају сличице у своје свеске.
     Домаћи задатак: да ученици ураде следеће квизиће – игрице:

2.   час: Међусобно се разликујемо 
Учитељица кроз разговор и сличице са интернета наводи ученике да уоче разлику између дечака и девојчице, као и између деце и одраслих.



3. час: Јачамо своје тело
Учитељица приказује одговарајуће клипове са вежбама за јачање тела. Наводи ученике да схвате значај вежбања за наше тело.    http://skr.rs/5DF

Ученици вежбају.

4.   час: Одржавамо и хранимо наше тело
     Учитељица кроз низ питања подсећа ученике на значај и начин одржавања личне хигијене, као и здраве исхране. Подсећање на пирамиду здраве исхране.
      Ученици од пластелина праве здраве намирнице.

5.   час: Практичан рад 
      Ученици се поделе у 3 групе и или од картона или од пластелине праве делове: 1. Тела,  2. Главе,  3. Скелета. 

6. час: Сумирање резултата
   Постављање изложбе радова и фотографија у школском ходнику, на блогу и фејсбуку. 
       Сумирање утисака: шта смо научили, да ли је било занимљиво, шта је било најзанимљивије, шта је било тешко.....

Вредновање и самовредновање
-        Учитељица користи инструмент којим бодује од 1-3 бода за сваку активност. Сматрамо да је ово добар начин да се процени оствареност исхода пројектне наставе на ову тему.
-         Посматрање, упоређивање, процењивање, разговор и дпрактичан рад смо одабрали као инструменте којима ученици вреднују друге и себе зато што се ради о ученицима првог разреда. Сматрамо да би било који инструмент који укључује писање одузео доста времена.


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.