Редни број: 70. |
Наставне јединице: Први разред: Глас и
штампано слово Ђ Трећи разред: Лед се топи
– Александар Поповић |
Тип часа: Oбрада Утврђивање |
|
|
Циљеви и задаци часа: Први разред: Да ученици -
усвоје облик
штампаног слова Ђ и поступак његовог записивања, -
уоче разлику
између малог и великог штампаног слова Ђ, -
правилно записују
појединачна слова и правилно их повезују са другим словима градећи речи, -
уоче положаје
слова Ђ у речима (на почетку, у средини, на крају), -
пишу уредно
држећи се редова и поштојући научена правила, -
састављају
реченице и правилно их записују, -
усвоје
технику почетног читања, -
науче да
користе различите медије за учење, -
развију позитивне
особине личности. Трећи разред: Да ученици -
систематизују
знања усвојена на претходна два часа обраде овог драмског текста, -
поделе текст
на тематске цилине и дају им наслов, -
одреде време
и место догађаја у тексту, -
извуку поруку
текста, -
науче да
проналазе објашњење нејасних речи, -
уоче ликове и
њихове особине, -
успешно
решавају онлајн укрштеницу у вези са текстом, -
развију
аналитичност, систематичност и уредност у раду, -
развијају
критичко мишљење и расуђивање. -
развијају
позитивне особине, |
||||
Исходи: Први разред: - разликује изговорени глас и написано слово; изговорене и
написане речи и реченице; - влада основном техником читања и писања
ћириличког текста; - разуме оно што прочита; - пише читко и уредно; Трећи разред: - одређује тему,
редослед догађаја, време и место дешавања у прочитаном тексту; - уочава главне и
споредне ликове и разликује њихове позитивне и негативне особине; - разуме основне
идеје књижевног дела; - разликује
књижевну врст драму; - зна шта је
дијалог. |
||||
Наставне методе: Први разред: драмски
метод, дијалошка, демонстративна, илустративна, графичка метода. Трећи разред: мапа ума,
метода писаних радова, игра, дијалошка. |
Облици рада: индивидуални, фронтални |
|||
Наставна средства: Први разред:
Буквар,свеске, листићи, сличице, слова, Словко, лаптоп (клипови, песмице); Трећи разред: Читанка,
лаптоп, укрштеница, листић за мапу ума- |
||||
ТОК
ЧАСА Први разред: За време малог одмора учитељица лепи ученицима у свеске сличице
предмета који почињу на слово Ђ и написано слово, као и песмицу о слову Ђ
(прилог 1) На почетку часа стаје иза паравана, држи у рукама
моделе Словка и слова Ђ и глуми. Слово (прилог 2) и Словко
(прилог 3) воде разговор, а повремено укључују и децу. (прилог 4) Долазе до циља часа. Трећи разред: Кратко
подсећање на драмски текст који је обрађен на претходом часу. Учитељица
ученицима дели папире на којима ће направити мапе ума (прилог 5). Учитељицаим
даје кратке инструкције. |
Уводни |
|||
Први разред: Учитељица
пушта клип са Јутјуба о гласу и слову Ђ. Затим ученицима показује редослед
писања слова ђ. Сваком ученику у свеску записују по једно слово. Ученици
добијају задатак да напишу по 2 реда слово ђ. Затим записују неколико речи на
слово ђ и 1 реченицу. Трећи разред: Ученици
праве мапе ума. Када заврше, сви скупа решавају онлајн укрштеницу. |
Главни |
|||
Први разред: Домаћи задатак: вежбати
читање, залепити сличицу у домаћу свеску и написати 3 реда слово ђ и три
реченице. Трећи разред: Учитељица проверава да
ли су тачно решили укрштеницу. Бирају
најбоље урађену мапу ума. |
Завршни |
|||
Ђ - ЂАК
Ђ ЈЕ ЂАК, ЂАК
ПРВАК.
НА ЛЕЂИМА ПУН ТОРБАК,
А У РУЦИ ЂУРЂЕВАК.
ЂАВОЛАСТО ЂИПА ЂАК,
ТРЕСЕ МУ СЕ ПУН ТОРБАК
И У РУЦИ ЂУРЂЕВАК
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.