петак, 3. децембар 2021.

*Литерарни конкурс ,,На крилима среће'' - 2. место за Пенић Страхињу

 



На крилима среће

Сањао сам један сан.

Био је веома сунчан дан.

Одједном се облак створи ниоткуд

и понуди ми вожњу свуд.

 

Дигосмо се у висине,

видех брда и долине.

Облачак који се спретно креће

и поклони ми крила среће.

 

Прелетех реке, шуме и планине,

истопих се од милине!

Обиђох све природне лепоте,

нагрејах се сунчеве топлоте.

 

Лепа је ова наша домовина!

Живети у њој права је милина!

Тамо су моји корени и преци,

ту је пажња поклоњена деци.

 

И док се сну ближи крај.

још бих посматрао овај рај.

Облак ме прати, лагано слеће

а ја крај њега, на крилима среће.

 

АУТОР:    Пенић Страхиња 3/1 разред   

ОШ ,,Јован Аранђеловић'' Црвена Река

МЕНТОР:  Љиљана Пејчић, професор разредне наставе



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.