Правимо полигон у школском дворишту – пројектна
настава – од првог до осмог разреда
Циљ
пројекта:
Активно учешће ученик, родитеља и наставника у постављању трајног полигона који ће сви заинтересовани ученици чувати и користити на часовима и ван наставе.
Активно учешће ученик, родитеља и наставника у постављању трајног полигона који ће сви заинтересовани ученици чувати и користити на часовима и ван наставе.
Исходи реализације
пројекта:
Да ученици
- Уложе труд у изради полигона,
- На даље чувају и штите полигон у чијој изради су
учествовали ,
- Науче да спретно манипулишу алатом за бојење,
- Вежбају уредност, прецизност и одговорност.
Продукти пројекта:
- Фотографије и видео запис тока израде полигона
Време: 3 школска часа
Активности ученика:
-
Фарбају делове
полигона
Активности
учитеља и наставника:
-
Планира
и припрема све услове неопходне за успешно одвијање пројекта и одређује циљ,
-
Прати,
подстиче сарадњу, помаже, процењује,
Начин презентације:
-
Изложба
фотографија у школском ходнику,
-
Постављање
видео записа на учитељском блогу, школском сајту и фејсбук страници.
Начин укључивања
окружења:
-
Учитељ позива родитеље да помогне у остваривању пројекта, фотографише
и снима
-
Родитељи фарбају полигон
Ресурси су:
-
Родитељи ученика млађих разреда,
-
Алати, материјал
за израду полигона.
Начин
вредновања:
-Учитељ прати активност ученика, процењује
креативност у раду и бележи,
-Ученици раде и прате рад својих другова и упоређују са својим активностима.
Реализација
пројекта:
1. Учитељ дели
материјали алат родитељима и иченицима
2. Ученици
са родитељима
учествују у бојењу делова полигона.
4. Учитељ прати и бележи утиске ради
касније процене резултата. По потреби се укључи са неким питањем или као помоћ,
ако је потребно.
Вредновање и
самовредновање
-
Учитеља
користи инструмент којим процењује и бележи: заинтересованост ученика,
спретност и креативност ученика, хигијенске навике, Бодује од 1-3 бода за сваку
активност. Сматрам да је ово добар начин да се процени оствареност исхода
пројектне наставе на ову тему.
-
Посматрање, упоређивање, процењивање, су одабрани
као инструменте којима ученици вреднују друге и себе зато што се ради о ученицима
првог разреда. Сматрам да би било који инструмент који укључује писање одузео
доста времена.
Јоцић Јована, професор ликовне културе
Ђорђевић Александра, професор физичког васпитања
Цветковић Иван, професор географије
Радивојевић Сузана, професор разредне наставе
Пејчић Љиљана, професор разредне наставе.
Педагошки асистент:
Нела Дурмишевић
Помоћни радник:
Марија Игњатовић
Родитељи:
Зоран Јовановић
Нела Тоскић
Ивана Стаменковић
Јована Пенић
Сузана Благојевић
Баке:
Митић Љиљана
Игњатовић Смиљана
Живковић Евица
Ученици од 1. до 8. разреда
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.