уторак, 2. април 2013.

*Наставни листови и контролне вежбе из природе и друштва за 4. разред

,, Ја у школу идем и добар сам ђак...''

,,Књига је чудо! С њом другујући,
 стигнеш где желиш, а седиш кући!''
Д. Ђукић

Драги родитељи,
желите да помогнете својој деци да што боље савладају садржаје из природе и друштва за 4. разред, а немате довољно времена да им састављате питања за вежбање!
Мислим да ће вам линкови који следе помоћи.
Драги четвртаци,
желите да се добро припремите за час природе и друштва или писмену вежбу! Покушајте са наставним листовима и контролним вежбама на наведеним линковима!

         Test 1
         Test 2   
         Test 3   
 Test 4  

Још линкова ка чланцима, вежбицама и задацима разврстаним по разредима можете пронаћи на следећим линковима:   
1. разред,
2. разред
3. разред
4. разред
СРЕЋНО!

4 коментара:

  1. Ово што Ви радите може да ради само неко ко заиста цени и воли свој посао. Хвала богу што још увек постоје овакви учитељи. Верујем да Ваша околина није ни свесна какво благо има. Хвала вам на великој помоћи! Мајка Светлана

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Да, без обзира на све проблеме који прате моју струку, ја волим свој посао и не бих га својевољно никада мењала. Мислим да имам среће јер родитељи мојих ученика умеју да процене шта добро радим и где грешим (сигурно има и тога). Скоро сам имала анкету која ме наводи на овај закључак.

      Избриши
  2. Ovi tetstovi iz prirode mi zaista pomaze u osmisljavanju testova za ocenu i usmenih odgovaranja!!! Hvala Vam!

    ОдговориИзбриши
  3. Da li znate da li su pcelice za skolsku2019/2020 iste kao ove skolske godine.Iz Kule sam.

    ОдговориИзбриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.