среда, 15. мај 2013.

*Opisne ocene i komentari u knjižicama prvaka

Na početku, primeri ,,zaključnog'' mišljenja učitelja na kraju 1. razreda:
 Mišljenje o radu i napredovanju učenika  

Da li korisitite iste komentare u pisanju đačkih knjižica? Ovde ima nekih komentara koje možete pogledati. Najvažnije je uvek biti iskren u vezi sa napredovanjem učenika.

1. _____ taj i taj učenik pokazuje entuzijazam u svom radu.  
2. _____ koristi svoje vreme konstruktivno.
3. _____  koristi svoje vreme pametno.         
4. _____  je napredovao divno.
5. _____ pokazuje znake liderstva u učionici.      
6. _____ ima odličan potencijal za  _____ .     
7.  _____ je dobar drug.     
 8. _____ radi svojim punim kapacitetom.     
9. _____ treba da popravi veštine iz _____ .           
10. _____ treba da obrati veću pažnju na ...
11. _____ radi marljivo po pitanju _____.                 
12. _____ uči da bude bolji slušalac.
13. _____ veoma je aktivan na časovima .....               
14. _____ pokazuje znake samostalnosti.
15. _____ se još uvek bori sa _____.                       
16. _____ želi odgovornosti i ispunjava ih.       
17. _____ ima bolji stav.                             
18. _____ je vredan učenik.                      
19. _____ ima pobedničku ličnost.                       
20. _____ dobro sledi upustva.
21. _____ se sastalno popravlja iz _____.              
22. _____ sledi sugestije da se popravi u _____      
23. _____ želi da se popravi u _____.                           
24. _____ je kooperativan u razredu.     
25. _____ voli volonterski rad u učionici.      
26. _____ bi trebalo da se ponosi svojom đačkom knjižicom.
27. _____ je odličan u podsticanju drugih učenika.                    
28. _____ radi dobro sa drugovima u razredu.
29. _____ treba da poboljša svoj obim pažnje.                
30. _____ brzo uči pisanje novih reči   
31. _____ je pokazao snagu u _____.                          
32. _____ je savestan đak.  
33. _____ daje doprinos mnogim diskusijama u razredu.                   
 34. _____ stalo mu je da ispuni zahteve.
35. _____ ometa časove u zadnje vreme.                     
36. _____ treba da se popravi u razumevanju čitanja.
37. _____ primenjuje veštine u svom celokupnom radu.                      
 38. _____ se dobro slaže sa svojim drugovima u razredu
39. _____ je kooperativan                               
40. _____ cenim kooperativnost ovog učenika u razredu
41. _____  pokazuje stalan napredak u celokupnom učenju.                  
42. Kvalitet rada ovog učenika se popravlja.
43. _____ pokazuje želju da bude bolji iz _____.                     
44. Nivo dostignuća u razredu ovog učenika se održava.
45. _____ dobro radi samostalno.                                 
 46. _____ postupa odgovorno u razredu.
47. Potrebno je više saradnje sa drugovima    
48. _____ je pun entuzijazma po  _____.   
49. Smisao za humor ovog učenika je sjajan.                        
50. Ima čudesan stav.    
51. _____ ne radi dobro u diskusijama u većim grupama.                
52. _____ ne uzima učešća onoliko koliko bi trebalo
53. _____ je sposoban da shvati nove pojmove.               
54. _____ može da prevaziđe očekivanja za njegov uzrast.
55. _____ treba da razvije  veći osećaj odgovornosti.                 
56. _____  je veoma odgovoran i zreo.
57. _____ pokušava radi veoma naporno.                  
58. _____ ima jake radne navike u svim oblastima.
59. _____ prenosi ideje iz svoje glave na papir veoma  dobro.                    
60. _____ se ističe u _____.
61. _____  pokazuje dobre navike čitanja.                    
62. _____ je dobro organizovan u razredu.
63. Ova učenica je u stanju da organizuje svoje misli veoma dobro.
 64. _____ izgleda da ima široko znanje iz _____.
65. _____ se bori da ide u korak sa domaćim zadacima.            
66. _____ treba da popravi svoje radne navike.
67. _____ se dobro ponaša i pokazuje poštovanje prema meni i drugim učenicima.            
68. _____ se dobro prilagodio _____.
69. _____ može da postigne više od proseka u _____ .     
70. Stav ove učenice otežava joj da se slaže sa drugim učenicima urazredu.
71. _____ je dosledan u svojim naporima.           
72. _____ ovom učeniku nedostaje tačnost zbog nepotrebne žurbe u pisanju.
73. _____ ima poteškoća da prati upustva.                 
 74. _____ nikako ne uspeva da završi samostalno zadatke iz _____.
75. _____ ima sposobnost da razume, ali mora da radi brže.      
76. _____ uživa u _____.
77. _____ sluša pažljivo.                           
78. _____ čita na nivou  _____ razreda.                 
79. _____ je ovladao _____.                                
80. _____ je veoma zainteresovan za čitanje.       
81. _____  govori jasno.                
82. _____ prigušuje reči, tako da ga je teško razumeti.
83. ______ ima poverenja u svoj rad.                    
84. _____ može da govori efikasno pred razredom.
85. _____ deli stvari sa drugima u razredu.               
86. _____ dobro razume reči i koristi ih tačno.
87. _____ ima pozitivan stav prema školi.                       
88. Nivo rada je ispod proseka u _____.             
89. _____ lako postaje rastrojen.
90. _____ predaje rad koji je uredno urađen.               
91. _____  ne završava zadatke u vremenu koje je za to određeno.
92. _____ je posebno dobar u _____.                
93. Ovom učeniku je potreban veći nadzor nego što se očekuje na nivou ovog uzrasta.
94. Ovoj učenici je potreban podstrek da sama radi poslove.            
95. _____ često završava zadatke rano.
96. _____ je ponosan na svoj rad.      
97. _____ treba da se koncentriše bolje.
98. Ova učenica brine o drugoj deci u svom razredu.       
99. _____ ne radi dobro bez direktnog nadzora.
100. _____ je često umoran za vreme časova u školi.

Још нешто о описним оценама

(са ОБРАЗОВНОГ ПОРТАЛА)



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.