среда, 15. мај 2013.

*Игроказ за школску приредбу: Игра латиничних слова - 2. разред

Je li čovek pametan možete pogoditi po njegovim odgovorima. Je li čovjek mudar možete pogoditi po njegovim pitanjima. ( Naguib Mahfouz )


Деца у рукама држе по један картон са одређеним словом.
Окрећу слово ка публици када изговоре свој део текста.
ИГРА ЛАТИНИЧНИХ СЛОВА
АНА:Крупно сам, лепо, пуно. Мене воле деца сва. Кад додамо две црте – нисам С већ осмица.
ТАМАРА: Што се хвалиш, лудо С? Ево мене, слова Л. Црта горе, црта доле – па ме деца много воле.
НЕВЕНА: Први потез руке мале направи ме ко од шале. Онда дете виче: ,,Мама, ево и ја знам писати! ''
НЕМАЊА: Док ме пишу, муке муче. Брину неку своју бригу. Али када то науче, задовољни баце књигу.
АЦА: Поново сам ја на реду, али нећу ништа рећи. Нека Д се сад појави. Он ми је брат по одећи.
ЖЕЉКО: Ја сам пола слова О. Запамтите, децо, то. Пола круга и линија – деци игра најмилија.
САЊА: Ко је увек први с реда, казаће вам абецеда. Сад сам задње, нема везе. Јер, лепа је реч ова коју скупа чине слова. Жртвујем се стога ја, ал' сам прво – нек'се зна!
СВИ: Прочитајте, децо, сада, шта смо дали скупа сви! Дали смо вам реч СЛОБОДА. Волите је увек ви!


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.