КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

четвртак, 29. август 2013.

*Сценарио за час активне наставе - Врсте саобраћаја и саобраћајна средства

Govoriti o životu je kao kad mačka lovi svoj rep. Nepodnošljivo teško.- Brodski 



Презентација уз припрему: Саобраћај

Наставна тема

Саобраћај
Наставна јединица:
 Врсте саобраћаја и саобраћајна средства

Разред: други                  Тип часа: обрада
Циљеви часа:
-Усвајање врста саобраћаја према намени и према средини по којој се возила крећу,
-Проширивање знања о саобраћајним средствима и њиховој намени,
- развијање основних појмова о  природном и друштвеном окружењу,
-Развијање одговорног односа према себи, другима и окружењу,
-Развијање радозналости, интересовања и способности за активно упознавање друштвеног окружења.
Активности  ученика:
-критичко посматрање,       - процењивање,
-постављање питања,          - описивање,
-интеракција са другима,
-давање предлога и идеја.
Активности наставника:
-давање инструкција,        - усмеравање,
-праћење,                                - интеракција,
-подршка,                                - подстицај.
  1. КОРАК: трајање активности: око 10 минута.
Ученици певају песму ’’Семафор’’ коју су учили на часу Музичке културе. Следи врло кратак разговор о песми.
Учитељ објашњава о чему ће бити речи на часу, даје упутства за рад и сваком ученику по неколико папирића да напишу на шта одмах помисле када чују реч САОБРАЋАЈ.
Ученици: уколико нису баш разумели све постављају питања, пишу асоцијације на задати појам и дају папириће учитељу.
Учитељ: бира појмове који ће заинтересовати ученике.
  2. КОРАК: трајање: око 20 минута.
Учитељ: ученицима приказује презентацију, прати њихове реакције, поставља питања, усмерава њихову пажњу, објашњава.
Ученици: прате и активно се укључују у објашњавање.
**3. КОРАК: трајање: око5 минута.
Учитељ: на табли шематски приказује врсте саобраћаја, поставња питања ученицима у вези са врстама саобраћаја.
Ученици: ’’помажу’’ учитељу својим одговорима да заврши запис на табли, међусобно се консултују и допуњују.
* 4. КОРАК: трајање: око 10 минута.
Учитељ: пушта презентацију са квизом у циљу евалуације часа.
Ученици: редом одговарају на питања. Тачан одговор је карта за излазак напоље са часа.

Пејчић Љиљана, проф. разредне наставе
ОШ’’Јован Аранђеловић’’  Црвена Река  

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.