НЕСВАКИДАШЊЕ
КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ
Коцка до коцке –
обновисмо градиво о реченицама, управном говору, глаголима и глаголским временима
Тимски рад ученика подразумева
заједнички рад. Зато је јако важно децу научити његовом значају. Деца
треба да схвате да се у тиму ради због:
- креативног приступа
- подељене одговорности
- више урађеног
посла за мање времена
- повећања
свачијег самопоуздања
- разлике се
користе у креативне сврхе
- отворености у
односу на идеје и осећања.
Наравно да што су деца старија, тимови боље
функционишу.
У научној и стручној литератури се
најчешће под тимским радом наставника
подразумева
заједнички и кооперативан рад два или више наставника исте или различите струке
који се заснива на сарадњи, размени и позитивној међузависности, а који је
оријентисан, најпре, ка остваривању циљева и задатака наставе, затим ка
унапређивању квалитета наставе и учења и професионалном развоју наставника.
Тимски рад наставника уопште
обухвата одговорност и међузависност чланова тима и тежњу да остваре жељене или
захтеване исходе. Тимски рад наставника је интерактиван процес који омогућава да
људи различитог степена стручности произведу креативна решења за заједнички
дефинисане проблеме.
Презентери: професорка српског језика Емина Стаменковић и професорка разредне
наставе Ивана Крстић. Предмет: Српски језик. Разреди : 3,4,5. и 6. разред.
Задаци часа:
Образовни: Обнављање стеченог знања ученика у области
граматике и правописа.
Утврдити стечена знања о врстама речи, врстама реченица и глаголским
временима, као и у писању великог слова, интерпункцијским знацима и управном
говору.
Васпитни : Неговање другарства и тимског рада. Развијање
солидарности и толеранције.
Функционални: Развијање памћења; усмеравање пажње и
концентрације.Развијање стваралачке маште; подстицање игралаштва и
креативности.
Уводни део:
Формирање група – ученици извлаче картице са бојама.
Они који извуку исту боју, припадаће истој групи.У уводном делу часа све групе
добијају коцкице са сличицама на свакој страни и папире са задацима као и
објашњење о начину рада након којег ћемо заједно проверити тачност урађеног.
Главни део часа:
Након поделе листића и добијених инструкција о раду
ученици крећу са решавањем задатака.
Из сваке групе по један ученик баца коцкицу и добијени
појам са коцкице бележи на листић. У
продужетку је задатак који треба да се реши. Испод задатка је место за одговор.Након
краћег времена свака група чита
одговор и ако је тачан лепи поред цветић.
После урађених свих задатака сабирају се цветићи и најуспешнија је она група која
има највећи број цветића.
Други део часа
нема такмичарски карактер, већ је замишљен тако да
ученици искажу своју машту и креативност.Свака група баца 5 коцкица.Од
добијених мотива са сличица ,заједничким снагама састављају што занимљивију
причу.
Након тога из сваке групе
по један ученик чита причу. Следе коментари осталих ученика и бира се најуспешнија прича.
Завршни део часа:
Заједно са ученицима разговарамо о успешности урађеног
на часу.Евалуацију часа урадићемо са смајлићима.
Нема коментара:
Постави коментар
Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.