КАКО ПРОНАЋИ ЖЕЉЕНИ ЧЛАНАК НА БЛОГУ?

Упутство за претрагу:

Испод овог упутства ћете уочити могућност Претражи овај блог. У бело поље унесите неколико кључних речи за претрагу. Кликните на претрага. У средишњем делу блога, где су чланци, изнад последњег чланка ће се појавити списак постова који садрже кључне речи.

Испод цитата имате и Ознаке за чланке. Кликом на одређену ознаку отварате све чланке из те групе.

У Архиви чланака, кликом на троуглић поред одређеног датума отварате наслове чланака из те седмице. Појединачно чланке отварате кликом на њихов назив.

Горе, испод назива блога исписани су називи страница(20). У њима су разврстани сви садржаји блога. Странице садрже линкове ка одређеним сајтовима или чланцима на блогу.

среда, 14. август 2013.

*Описно оцењивање, свеске за праћење напредовања ученика, ученички портфолио



*Још нешто о описним оценама 
Предлог описног оцењивања у 1. разреду

Примери описног оцењивања - објављено у педагошким групама на фејсбуку


*Оцењивање у ликовној култури


*Портфолио ученика - конкретни примери 


*Инструменти праћења напредовања ученика - документ објавила Лидија Виденовић у групи Припреме и материјали на фејсбуку


*Радна свеска за праћење напредовања ученика 1. разреда  


*Педагошка свеска - КРЕАТИВНИ ЦЕНТАР 


*Још једна свеска за праћење напредовања ученика


 *Инструменти за праћење напредовања ученика - блог

  *Могући изглед ученичког портфолија - Jелена  Обрадовић Мандић објавила на фејсбуку

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.