субота, 19. септембар 2020.

*Слово Љ и Словко у чудесној Земљи слова



Слово Љ и Словко

СЛОВКО: Љубав, ах, љубав! (Појављује се) Љубав, ах, љубав! Јао, децо, ја сам се заљубио! А ви? Знам да сте и ви заљубљени!? (Деца одговарају). Ја сам се заљубио у моју комшиницу која има љуљашку. Али, и ако сам заљубљен, нисам изгубљен. Знам сва до сада научена слова и желим да кренем даље кроз чудесну Земљу слова. Идемо!

СЛОВО Љ: (Појављује се) Љубав, ах, љубав! Да није љубави не би света било!

СЛОВКО: (Обраћа се деци) Децо, ево још некога ко је заљубљен. И он пева моју песму. Хеј, хеј, ти, заљубљени! Добар дан! Ја сам Словко!

СЛОВО Љ: Знам, чуо сам за тебе. Рекоше ми да са децом путујеш кроз моју земљу, Земљу слова. Желите да научите сва слова. То је за сваку похвалу. Ево, ја сам слово Љ! Ја сам заљубљен! Има ли овде да је још неко заљубљен?

СЛОВКО: Ја! А и ова деца, само се стиде да кажу. Него, чуо сам како певаш ,,Да није љубави не би света било''. А ја, да ли бих се ја родио да није љубави?

СЛОВО Љ: Не, ни ти, ни твоја мама, ни твој тата...

СЛОВКО: А мој бата?

СЛОВО Љ: Ни сека, ни бата, ни сва ова деца....

СЛОВКО: Ух, па ко би онда кућицу на леђима носио? Ко би се љуљао? Ко би љуте паприке љуштио?

СЛОВО Љ: Па, не би било ни кућа, ни биљака, ни цвећа, ни дрвећа....

СЛОВКО: Ееее, онда ничега не би било. Свет био једно велико НИШТА. А Сунце? Да ли би Сунце сијало?

СЛОВО Љ: Не, и оно би се угасило. Сунце само зато на небу гори, зато што све нас воли.

СЛОВКО: Децо, баш лепо говори ово слово Љ. Значи, неговаћемо ЉУБАВ. Али, и учићемо слова. Ево, данас смо научили ново слово. Које? (Деца одговарају) Децо, морамо пронаћи лепо место у нашим свескама за слово Љ. Хоћемо ли? (Деца одговарају).

СЛОВО Љ: Хвала вам, децо! До виђења, децо! До виђења Словко! Идем ја да даље ширим љубав!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.