субота, 19. септембар 2020.

Слово З и Словко у чудесној Земљи слова

 


Слово З и Словко

СЛОВКО: Здраво, децо! Како сте? (Деца одговарају) Пре него што кренемо даље кроз Земљу слова морам да вас нешто питам? Да ли ви редовно перете своје зубе? (Деца одговарају) А да ли идете редовно код зубара? Да ли поправљате зубе? Или се бојите зубара? (Деца одговарају) Добро, можемо да кренемо даље! Да завиримо. Видим тамо неки замак. Као да у њему нешто зуји. О, ево, имају звоно. Зазвонићу! Ззззззззззззз, отворите затворена врата!

СЛОВО З: (сакривено) Не могу, закључана су!

СЛОВКО: Ми знамо 13  слова! Позови слово О да ти отвори. Или, нађи К код кључа. Уосталом, ко си ти и шта радиш закључан тамо унутра?

СЛОВО З: Ја сам слово З. Поправљам зубе.

СЛОВКО: Ух, ух, је л' те боли?

СЛОВО З: Ма какви! Ја зубе код зубара поправљам увек на време. Зубар Даца и његова зујалица ме воле.

СЛОВКО: Али, страшно зуји! (Тихо се обраћа деци) Децо, ја се бојим! Неће ваљда и мени поправљати зубе!? (Деца одговарају)

СЛОВО З: Није уопште страшно! А то зујање које чујеш није од зубареве зујалице. То пчелица зуји. Меденом пастом зубе ми трља. Ево и зеца, носи ми шаргарепе. Оне су за зубе здраве. И много су лепе.

СЛОВКО: Али, хајде, изађи већ једном да те видимо!

СЛОВО З: (Појављује се) Здраво! О, ту су и деца! Здраво, децо! Ја сам слово З са здравим зубима.

СЛОВКО: Децо, упамтите га добро! Слово З, пустићемо те да мало одмориш, а ми идемо да наставимо са својим радом. Ми смо, знаш, ђаци, учимо слова.

СЛОВО З: До виђења!

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)



Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.