субота, 19. септембар 2020.

Слово Г и Словко у чудесној Земљи слова

 


Слово Г и Словко


СЛОВКО: Здраво, децо! Ми мало по мало упознасмо 15-ак слова. Која? (Деца одговарају) Ова наша октобарска шетња је била веома корисна. Данас идемо да упознамо ново слово и завршимо октобарску шетњу. После тога ћемо мало паузирати са шетњом, али не и са учењем. Читаћемо, писаћемо, увежбаваћемо научено. После тога крећемо у новембарску шетњу. Али, о том по том.

СЛОВО Г: (Искаче) Гучу голубови.

СЛОВКО: Гле, ево нашег слова! Које је, децо, ово слово? (Деца одговарају)

СЛОВО Г: Гуче и беба.

СЛОВКО: Децо, да ли ви разумете о чему говори слово Г? (Деца објашњавају)

СЛОВО Г: Гугучу гугутке.

СЛОВКО: Гле ти њега! Слово Г се труди да се увуче у сваку реч коју употреби. Баш мудро!

СЛОВО Г: Глиста глисту греје.

СЛОВКО: Знам и ја! Глиц, глиц, глиц... Голицају се беле дебеле.

СЛОВО Г: Ха-ха-ха, гачу гуске.

СЛОВКО: Чује се и дечја граја.

СЛОВО Г: Па наравно да се чује када само ја и ти причамо. Деци не дамо прилику да кажу неку реч на слово Г. Децо, да вас чујем! (Деца одговарају)

СЛОВКО: (Упада деци у реч) Браво, децо! Гле, однекуд и грми.

СЛОВО Г: Сто му громова! Каква је то галама? Пусти децу да нешто кажу! Уосталом, ружно је упадати другима у реч!

СЛОВКО: Јао, децо, извините! Извини и ти, слово Г! Понела ме ова наша игра. Па и ја сам дете!

СЛОВО Г: Добро! Опростићемо ти ако дозволиш деци да кажу неколико речи у којима се ја налазим у средини и неколико речи у којима се налазим на крају. (Деца смишљају речи)

СЛОВКО: Драго ми је да смо изгладили неспоразум. Децо, хајде да поздравимо слово Г и кренемо даље! (Деца поздрављају слово Г)

СЛОВО Г: Здраво, децо! Виђаћемо се ми још!

То је крај октобарске шетње кроз Земљу слова.

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)




Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.