четвртак, 17. септембар 2020.

Слово Ј и Словко у чудесној Земљи слова

  ПОВЕЗАНО СА ПРЕТХОДНИМ ПОСТОМ.

ОВО ЈЕ ДРАМАТИЗАЦИЈА ТЕКСТА ИЗ КЊИГЕ ,,БУКВАР ЋИРИЛКО'' НАВЕНЕ ВИТОШЕВИЋ.

ЛИКОВИ: СЛОВКО, СЛОВО Ј И ДЕЦА       



Слово Ј и Словко

СЛОВКО: Здраво, децо, ево мене опет! Нисам заборавио, идемо даље кроз Земљу слова. Да видимо, шта је ово? Неко је сакривен испод јоргана.  Једно јагње се изгубило. Јабука је пала Јели на јастук. Јуче једна кокошка снела јаје.... (Испред њега искаче слово Ј) ЈОООЈ! Шта је то? Ко је то?

СЛОВО Ј: Добар дан! Здраво, децо! Ја сам слово Ј! (У руци држи оловку) ја сам јунак најјачи.

СЛОВКО: Добар дан, слово ј, драго нам је! Јако личиш на јунака. Видим, имаш јелек, јаке руке, јуначко срце, бркове.... Јунак, нема шта!

СЛОВО Ј: Да, али ја се само за правду борим!

СЛОВКО: Одлично! Децо, шта кажете? Баш је прави јунак. Он се само за правду туче. А ви? Да ли се и ви само за правду тучете? (Деца одговарају). А да ли је лепо тући се? Да ли је увек неопходно? (Деца одговарају).

СЛОВО Ј: Ја...ја, ја.... се не јуначим и не тучем стално. Само када баш морам. Али, када ја јуришам, кукавица се под јорган завуче.

СЛОВКО: Да, да, видели смо ми једну јадну кукавицу, под јорганом јауче.

СЛОВО Ј: Јооој! Сад ми га је мало жао! Али, заслужио је.  Уплашио је једно јадно изгубљено јагње. Украо је Јели јабуку са јастука.

СЛОВКО: Ау, морамо и ми да га изгрдимо. Је л' тако децо? (Деца одговарају).

СЛОВО Ј: Хвала вам и драго ми је што смо се упознали. Нећете ме заборавити?

СЛОВКО: Наравно, слово Ј, нећемо! Ови моји другари ће те сместити у своје свеске. И нама је драго што смо те уознали. Мало је таквих јунака као што си ти. А сада, буди поздрављен!

 

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ




Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.