петак, 8. фебруар 2013.

*Моја мама - Вељковић Ана


МОЈА  МАМА

Најбоље биће
 које ми љубав пружа
увек је уз мене,
 нежна и лепа као ружа.

У загрљају њеном
нико ми не може ништа.
Њене очи за мене сјаје,
њен осмех због мене блиста.

Као лепа прича,
као нежна бајка,
          таква је моја мајка.

Кад ме нешто мучи, боли
уз мене је мајка која ме воли.
таква је моја мајка.

Вељковић Ана, у 3. разреду, а сада ученица 6. разреда

 

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.