субота, 25. мај 2013.

*Састав ,,Прве љубичице''

Život  je  igra – igraj  se.

Прве љубичице

,,Љубичице, лепотице, дигни главу из травице!
Лепа ти је бија плава и круница мирисава!
Подигни се, не стиди се!''
       Ових дана многи од нас понављају ову песмицу. Желели бисмо да нам пролеће дође и природа се покаже у свој својој лепоти. Када видимо да из травице вире нежне љубичице знамо да је пролеће ту.
      Сунце већ топлије греје и несебично помаже читавој природи. Оно је верни друг жељно очекиваног годишњег доба – пролећа. Њихово пријатељство је дугогодишње и чврсто и ништа га не може покварити. Чак ни ови немилосрдни облаци који им понекад пркосе и шаљу досадну кишу.
       Данас сам изашла на оближњи пропланак. Морам да проверим да ли су стигли ти познати весници пролећа – прве љубичице. Нису ваљда толико стидљиве!? Неће се ваљда и од мене сакрити!? Показаће ми оне своје плаве главице!? Можда ће се и осмехнути!? Баш сам нестрпљивa!
      Шетам полако и пажљиво загледам. И, гле! Мноштво прекрасних круница поче да се мешкољи и шири опијајући мирис. Прелепа слика, пријатан мирис! Прелепо годишље доба у најави! Ено, и смеше ми се! Баш имам среће! Препознале су у мени пријатеља који их неће повредити.
     Не смем много да се крећем. Бојим се да ћу их повредити. Сетих се маме. Она би се обрадовала једном букету. Али, ја немам срца да одузмем живот ни једном једином цвету. Довешћу је овде, па нека ужива.
   Љубичице су, изгледа, чуле моје размишљање. Видех како полако окрећу ка мени своје срцасте листиће исказујући ми своју захвалност. Поздравих се са њима уз обећање да ћу сутра поново доћи.
Још различитих састава можете наћи ОВДЕ

Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.