четвртак, 17. септембар 2020.

* Слово Р и Словко у чудесној Земљи слова

                               ПОВЕЗАНО СА ПРЕТХОДНИМ ПОСТОМ.

ОВО ЈЕ ДРАМАТИЗАЦИЈА ТЕКСТА ИЗ КЊИГЕ ,,БУКВАР ЋИРИЛКО'' НАВЕНЕ ВИТОШЕВИЋ.

ЛИКОВИ: СЛОВКО, СЛОВО Р И ДЕЦА              

        



      Слово Р и Словко

СЛОВКО: Здраво децо! Да се ми подсетимо колико слова смо до сада упознали! Која су то слова? У каквим породицама она живе? (Деца одговарају) А сада, идемо даље! Ррррррррррррр! Ја сам ракета, летим ракетном брзином!

СЛОВО Р: Ррррррррррр! Ја возим ролере.

СЛОВКО: Рррр...рррр....р! Ух! Ко си ти?

СЛОВО Р: Ја сам слово Р. Возим ролере.

СЛОВКО: Драго ми је, ја сам Словко! Ја возим ракету.

СЛОВО Р: Ха! Па где ти је та ракета? Ја је не видим.

СЛОВКО: Ни ја не видим твоје ролере.

СЛОВО Р: Рррррр! Како не видиш? Децо, објасните му! Он не зна шта је реалност а шта машта (Деца објашњавају). Деца радо маштају, а и ја сам нечије дете, и ја маштам. Да ли ти је сада јасно?

СЛОВКО: Шта ти је, слово Р? Рекао си да ја не разумем машту. Па, и моја ракета је замишљена, и ја само маштам.

СЛОВО Р: Па лепо! А шта ви овде радите, осим што маштате?

СЛОВКО: Ми путујемо кроз твоју земљу, Земљу слова. Желимо да упознамо сва слова, сву децу мајке Ћирилице. Ето, упознали смо слова А, М, И, Т, С, О, Н и Е. Данас смо упознали и тебе, слово Р. Ми смо радни и ради смо редом упознати сва слова. Слово Р, хајде реци нам нешто о себи!

СЛОВО Р: Ја сам веома важно слово. Без мене би ваша књига Буквар, била само обична БУКВА.

СЛОВКО: Како, како? Децо, да ли ви ово разумете? (Деца објашњавају)

СЛОВО Р: Ето, видиш да деца разумеју. У том случају уместо Земље слова изникла би шума букава.

СЛОВКО:  Тачно, када не би постојао Буквар нико не би писао, нико не би читао. Људи би били неписмени и звали би се буквани. Али, ми то не желимо! Ја л' тако децо? (Деца одговарају).

СЛОВО Р: Лепо, али без мене не би постојале ни роде. Децо, ви знате зашто су роде важне?! (Деца одговарају).

СЛОВКО: Не брини слово Р, нећемо те заборавити, али упамти, сва слова су подједнако важна.

СЛОВО Р: Децо, погледајте ме пажљиво и нацртајте у својим свескама. Можете ме нацртати на картону и исећи. Ево, послаћу вам мог пријатеља рака. Он има оштре маказе.

СЛОВКО: У реду, слово Р. А сада, извини, ми морамо даље!

 

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ





Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.