субота, 10. октобар 2020.

* Провера знања из математике – 2. разред – 30. час

 

Име: ________________________________


ОСНОВНИ НИВО  (11 БОДОВА)

1.     Израчунај на теби најлакши начин:

  а)  23 + 17 + 20 = __________________________________________________________

       16 + 18 + 22 = __________________________________________________________

        21 + 15 + 19 = __________________________________________________________

б)  25 + (32 + 18) = __________________________________________________________

 36 + (76 – 50) = __________________________________________________________

 47 -  (13 + 17) = __________________________________________________________

 56 – (62 – 16) = ___________________________________________________________

 (14 + 76) + 6 = ____________________________________________________________

 (31 – 15) + 34 = ___________________________________________________________

 (18 + 34) – 42= ____________________________________________________________

 (86 – 65) – 12 = ____________________________________________________________

 

СРЕДЊИ НИВО  (4 ∙ 2 БОДА)

2.     Броју 24 додај збир бројева 17 и 27.

 ___________________________________________________________________________

3.     Од броја 65 одузми разлику бројева 90 и 37.

  _____________________________________________________________________________

4.     Од збира бројева 45 и 16 одузми број 25.

_____________________________________________________________________________

5.     Разлици бројева 89 и 68 додај број 29.

_____________________________________________________________________________

 

НАПРЕДНИ НИВО  (13  БОДОВА)

6.     Одреди на најлакши начин збир најмањег броја 4. десетице, претходника броја 14, следбеника броја 25 и највећег броја 3. десетице.   (4)

 ____________________________________________________________________________

 

7.     Најмањи троцифрени број умањи за збир претходника и следбеника броја 46   (3)

____________________________________________________________________________

8.     Одреди збир највећег парног броја 3. десетице и  разлике броја 5. десетице који се пише истим цифрама и броја 4. десетице који на месту јединице има цифру 1.   (6)

 

____________________________________________________________________________

 

ОЦЕНЕ:

НИВО И БРОЈ БОДОВА

ОЦЕНА

ОСНОВНИ

СРЕДЊИ

НАПРЕДНИ

4 И 5

8 - 10

12 - 16

2

6 И 7

11 - 13

17 - 21

3

8 И 9

14 - 16

22 - 26

4

10 И 11

17 - 19

27 - 32

5

 

 Преузмите 

ОВДЕ




2 коментара:

  1. 6. и 8. задатак су слични, мислим да је презахтевно за 5. То је бар моје мишљење.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Око тих нивоа још увек имам недоумицу код оцењивања. Ове године сам решила да радим овако: ученици решавају задатке почев од основног нивоа, па колико успеју да ураде. Оцењујем посебно основни ниво, средњи ниво и, ако успеју да ураде, и напредни ниво. Бодови за средњи ниво се сабирају са бодовима за основни ниво и формира оцена. За напредни ниво се сабирају бодови сва три нивоа и оцењује. Овај ,,експеримент'' сам увела зато што сам приметила да нека деца направе грешке на основном нивоу, а одлично ураде напредни. Ову писмену вежбу моји су урадили за 45 минута (,,штрпнула'' сам мало од ЧОС-а).

      Избриши

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.