субота, 10. октобар 2020.

* Слово Ч и Словко

 


СЛОВКО: Децо, да ли ви пратите пажљиво? Ми смо до сада научили 24 слова! Хајде да се подсетимо која су то слова! (деца набрајају) Наш данашњи задатак је да пронађемо, упознамо и научимо слово Ч. Па, хајдемо!

СЛОВО Ч: (шета и разговара смао са собом) Чекај, чекај... Чик, чик...

СЛОВКО: Чек, чек, да те погледамо! Децо, па ово наше слово Ч! Здраво, слово Ч! Ми баш тебе тражимо. Чекамо да се са тобом упознамо.

СЛОВО Ч: Добар дан, драго ми је!  Ја чекам и бележим. Читака књигу Зорка. То сам записао.

СЛОВКО: Лепо, Зорки петица!

СЛОВО Ч: Чекај, да чујеш даље! Чачкао Чеда носић.

СЛОВКО: Децо, шта ћемо дати Чеди? (деца одговарају: Чеди марамица)

СЛОВО Ч: Али, има још! Чоколадирала се Милица.

СЛОВКО: Ја бих рекао:Милици водица умивалица.

СЛОВО Ч: Али, шта ћете рећи на ово: У чичак упао меда?

СЛОВКО: Меда да пази где гази!

СЛОВО Ч: Гле чуда! Најзад се очешљао чупавко.

СЛОВКО: Добро, чупавку чешаљ.

СЛОВО Ч: Јао, чачнули се Момчило и Чеда.

СЛОВКО: Како се чачнули?

СЛОВО Ч: Прво се зачикавали: чик, чик, чик... Онда се два-три пута лупнули, па један другом косу чупнули.

СЛОВКО: (обраћа се деци) Децо, зовите брзо Чичу-Мичу! Нећу више да слушам ову чукнуту причу. Знаш шта  слово Ч, имамо ми много важнија посла. Идемо, децо! (разговара даље са децом о понашању слова Ч).

НАСТАВЉА СЕ ОБРАДА СЛОВА ПО МЕТОДСКОМ ПОСТУПКУ.

(Литература: Буквар Ћирилко, Невена Витошевић)


Нема коментара:

Постави коментар

Предлози, сугестије, критике су добродошли! Поздрав!
На мом блогу је све јавно, бесплатно и доступно читаоцима добре воље. Свима је дозвољено да коментаришу (и онима који нису регистровани, немају Google налог и нису чланови блога) Зато би било лепо да на крају коментара напишете бар своје име и презиме.
Од 20.3.2014. АНОНИМНИ коментари неће бити објављивани.